Iată ce a scris Șova pe blog: "În data de 3 martie s-au declanşat la CNADNR procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum şase luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 de milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013. După ce se termină studiul de fezabilitate în 12 luni, urmează procedurile de aprobare a lui, se va începe licitaţia pentru atribuirea de lucrări care va dura şase luni. Dacă punem şase luni acum, 12 şi cu 6, în cel mai bun caz, în 24 de luni se pot începe lucrările pe Sibiu - Piteşti", afirma ministrul Transporturilor pe blogul persoanal într-o postare din 5 martie. El a arătat la vreamea respectivă că autostrada nu este în concurenţă cu tronsonul Sibiu - Braşov "pentru bunul şi simplul motiv" că Sibiu - Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu - Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Şova adăuga că este primul ministru care a început munca la acest tronson de autostradă, iar reprezentanţii PDL de la conducerea Transporturilor, fie că a fost vorba despre Traian Băsescu, Radu Berceanu sau Anca Boagiu, nu au fost în stare să realizeze nici măcar un studiu de fezabilitate serios. Precizăm că începutul lunii martie, la audierea sa în Parlament pentru funcţia de ministru al Transporturilor, Dan Şova menţiona că autostrada Sibiu-Piteşti se face şi nu este în competiţie cu autostrada Sibiu-Braşov, pentru că au surse diferite de finanţare, scrie capital.ro, 'Sibiu-Piteşti se face. Nu este în concurenţă în niciun caz cu Sibiu-Braşov pentru bunul şi simplul motiv că Sibiu-Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu-Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Au surse de finanţare diferită, nu se află în competiţie, aşa cum în mod greşit s-a reţinut în spaţiu public', spunea Dan Şova la vremea respectivă. Acesta a explicat atunci că pe data de 3 martie s-au declanşat la Compania Naţională de Autostrăzi procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum 6 luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Dan Şova a adăugat că pentru Autostrada Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013 şi care urmează să fie scoasă la 'licitaţie pentru studii de fezabilitate'. Conform datelor publicate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, autostrada Sibiu Piteşti va avea 116,64 km, valoarea estimată a proiectului fiind de 3,246 miliarde euro.AGERPRES
Ponta îl critică pe Șova pentru că scrie pe blog de autostrăzi: Nici el nu mai știe ce scrie
La scurt timp, Victor Ponta a spus astăzi în cadrul unei conferinţe de presă ce a avut loc la Piteşti, că ministrul transporturilor Dan Şova ar trebui să nu mai scrie pe blog despre situaţia autostrăzilor din România, ci să iasă public şi să ofere detalii despre acestea. “Domnul ministru Şova, să vorbească, nu să scrie pe blog despre autostrăzi. Nici el nu mai ştie ce scrie”, a spus Ponta.
Iată ce a scris Șova pe blog: "În data de 3 martie s-au declanşat la CNADNR procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum şase luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 de milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013. După ce se termină studiul de fezabilitate în 12 luni, urmează procedurile de aprobare a lui, se va începe licitaţia pentru atribuirea de lucrări care va dura şase luni. Dacă punem şase luni acum, 12 şi cu 6, în cel mai bun caz, în 24 de luni se pot începe lucrările pe Sibiu - Piteşti", afirma ministrul Transporturilor pe blogul persoanal într-o postare din 5 martie. El a arătat la vreamea respectivă că autostrada nu este în concurenţă cu tronsonul Sibiu - Braşov "pentru bunul şi simplul motiv" că Sibiu - Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu - Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Şova adăuga că este primul ministru care a început munca la acest tronson de autostradă, iar reprezentanţii PDL de la conducerea Transporturilor, fie că a fost vorba despre Traian Băsescu, Radu Berceanu sau Anca Boagiu, nu au fost în stare să realizeze nici măcar un studiu de fezabilitate serios. Precizăm că începutul lunii martie, la audierea sa în Parlament pentru funcţia de ministru al Transporturilor, Dan Şova menţiona că autostrada Sibiu-Piteşti se face şi nu este în competiţie cu autostrada Sibiu-Braşov, pentru că au surse diferite de finanţare, scrie capital.ro, 'Sibiu-Piteşti se face. Nu este în concurenţă în niciun caz cu Sibiu-Braşov pentru bunul şi simplul motiv că Sibiu-Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu-Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Au surse de finanţare diferită, nu se află în competiţie, aşa cum în mod greşit s-a reţinut în spaţiu public', spunea Dan Şova la vremea respectivă. Acesta a explicat atunci că pe data de 3 martie s-au declanşat la Compania Naţională de Autostrăzi procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum 6 luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Dan Şova a adăugat că pentru Autostrada Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013 şi care urmează să fie scoasă la 'licitaţie pentru studii de fezabilitate'. Conform datelor publicate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, autostrada Sibiu Piteşti va avea 116,64 km, valoarea estimată a proiectului fiind de 3,246 miliarde euro.AGERPRES
Iată ce a scris Șova pe blog: "În data de 3 martie s-au declanşat la CNADNR procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum şase luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 de milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013. După ce se termină studiul de fezabilitate în 12 luni, urmează procedurile de aprobare a lui, se va începe licitaţia pentru atribuirea de lucrări care va dura şase luni. Dacă punem şase luni acum, 12 şi cu 6, în cel mai bun caz, în 24 de luni se pot începe lucrările pe Sibiu - Piteşti", afirma ministrul Transporturilor pe blogul persoanal într-o postare din 5 martie. El a arătat la vreamea respectivă că autostrada nu este în concurenţă cu tronsonul Sibiu - Braşov "pentru bunul şi simplul motiv" că Sibiu - Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu - Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Şova adăuga că este primul ministru care a început munca la acest tronson de autostradă, iar reprezentanţii PDL de la conducerea Transporturilor, fie că a fost vorba despre Traian Băsescu, Radu Berceanu sau Anca Boagiu, nu au fost în stare să realizeze nici măcar un studiu de fezabilitate serios. Precizăm că începutul lunii martie, la audierea sa în Parlament pentru funcţia de ministru al Transporturilor, Dan Şova menţiona că autostrada Sibiu-Piteşti se face şi nu este în competiţie cu autostrada Sibiu-Braşov, pentru că au surse diferite de finanţare, scrie capital.ro, 'Sibiu-Piteşti se face. Nu este în concurenţă în niciun caz cu Sibiu-Braşov pentru bunul şi simplul motiv că Sibiu-Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu-Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Au surse de finanţare diferită, nu se află în competiţie, aşa cum în mod greşit s-a reţinut în spaţiu public', spunea Dan Şova la vremea respectivă. Acesta a explicat atunci că pe data de 3 martie s-au declanşat la Compania Naţională de Autostrăzi procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum 6 luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Dan Şova a adăugat că pentru Autostrada Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013 şi care urmează să fie scoasă la 'licitaţie pentru studii de fezabilitate'. Conform datelor publicate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, autostrada Sibiu Piteşti va avea 116,64 km, valoarea estimată a proiectului fiind de 3,246 miliarde euro.AGERPRES
Explorează subiectul
Articole Similare

502
Se pregătește o mega tranzacție: Frații Dedeman vor să cumpere Carrefour/ Reacția Consiliului Concurenței
502

652
Cum au ajuns 128 de pușcăriași să fie ”promovați” gardieni: Unul dintre deținuți a fost condamnat pentru omor
652

1.166
Surpriză de proporții! Lukoil ar putea ajunge în mâinile americanilor - Un gigant pregătește lovitura de 22 de miliarde de dolari
1.166

9
550.000 de lei amendă pentru Primăria București. Calitatea aerului, o problemă fără rezolvare
9

1.074
Ministrul Finanțelor, după ce a studiat ultimul raport al FMI care vizează România: Recunoaște asumarea responsabilității
1.074

43
Radu Miruță: Cartea electronică de identitate trebuie integrată cu cât mai multe entități
43

27
Grupul PPC inaugurează un parc fotovoltaic de 130 MW la Călugăreni
27

566
Austeritate, dar nu de sărbători. Primăriile din România plătesc sume colosale pentru ornamentele de Crăciun
566

5.317
VIDEO Ce șanse sunt ca euro să scadă sub 5 lei? Mugur Isărescu: 'Vă fac o declarație, pe care de regulă nu o fac și pe care nu o face nimeni la BNR'
5.317

42
România se pregătește pentru un salt energetic. Ministrul Energiei anunță soluții pentru ieftinirea energiei
42

36
IAR Brașov raportează un profit net în creștere cu 38% după primele nouă luni din 2025
36

24
Ambasadoarea SUA în Grecia: China are prea mult control în portul Pireu, trebuie alternative americane
24

1.836
China face o nouă descoperire revoluționară: Minerale valoroase identificate în plante
1.836


















Comentează