Iată ce a scris Șova pe blog: "În data de 3 martie s-au declanşat la CNADNR procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum şase luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 de milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013. După ce se termină studiul de fezabilitate în 12 luni, urmează procedurile de aprobare a lui, se va începe licitaţia pentru atribuirea de lucrări care va dura şase luni. Dacă punem şase luni acum, 12 şi cu 6, în cel mai bun caz, în 24 de luni se pot începe lucrările pe Sibiu - Piteşti", afirma ministrul Transporturilor pe blogul persoanal într-o postare din 5 martie. El a arătat la vreamea respectivă că autostrada nu este în concurenţă cu tronsonul Sibiu - Braşov "pentru bunul şi simplul motiv" că Sibiu - Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu - Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Şova adăuga că este primul ministru care a început munca la acest tronson de autostradă, iar reprezentanţii PDL de la conducerea Transporturilor, fie că a fost vorba despre Traian Băsescu, Radu Berceanu sau Anca Boagiu, nu au fost în stare să realizeze nici măcar un studiu de fezabilitate serios. Precizăm că începutul lunii martie, la audierea sa în Parlament pentru funcţia de ministru al Transporturilor, Dan Şova menţiona că autostrada Sibiu-Piteşti se face şi nu este în competiţie cu autostrada Sibiu-Braşov, pentru că au surse diferite de finanţare, scrie capital.ro, 'Sibiu-Piteşti se face. Nu este în concurenţă în niciun caz cu Sibiu-Braşov pentru bunul şi simplul motiv că Sibiu-Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu-Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Au surse de finanţare diferită, nu se află în competiţie, aşa cum în mod greşit s-a reţinut în spaţiu public', spunea Dan Şova la vremea respectivă. Acesta a explicat atunci că pe data de 3 martie s-au declanşat la Compania Naţională de Autostrăzi procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum 6 luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Dan Şova a adăugat că pentru Autostrada Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013 şi care urmează să fie scoasă la 'licitaţie pentru studii de fezabilitate'. Conform datelor publicate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, autostrada Sibiu Piteşti va avea 116,64 km, valoarea estimată a proiectului fiind de 3,246 miliarde euro.AGERPRES
Ponta îl critică pe Șova pentru că scrie pe blog de autostrăzi: Nici el nu mai știe ce scrie
La scurt timp, Victor Ponta a spus astăzi în cadrul unei conferinţe de presă ce a avut loc la Piteşti, că ministrul transporturilor Dan Şova ar trebui să nu mai scrie pe blog despre situaţia autostrăzilor din România, ci să iasă public şi să ofere detalii despre acestea. “Domnul ministru Şova, să vorbească, nu să scrie pe blog despre autostrăzi. Nici el nu mai ştie ce scrie”, a spus Ponta.
Iată ce a scris Șova pe blog: "În data de 3 martie s-au declanşat la CNADNR procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum şase luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 de milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013. După ce se termină studiul de fezabilitate în 12 luni, urmează procedurile de aprobare a lui, se va începe licitaţia pentru atribuirea de lucrări care va dura şase luni. Dacă punem şase luni acum, 12 şi cu 6, în cel mai bun caz, în 24 de luni se pot începe lucrările pe Sibiu - Piteşti", afirma ministrul Transporturilor pe blogul persoanal într-o postare din 5 martie. El a arătat la vreamea respectivă că autostrada nu este în concurenţă cu tronsonul Sibiu - Braşov "pentru bunul şi simplul motiv" că Sibiu - Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu - Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Şova adăuga că este primul ministru care a început munca la acest tronson de autostradă, iar reprezentanţii PDL de la conducerea Transporturilor, fie că a fost vorba despre Traian Băsescu, Radu Berceanu sau Anca Boagiu, nu au fost în stare să realizeze nici măcar un studiu de fezabilitate serios. Precizăm că începutul lunii martie, la audierea sa în Parlament pentru funcţia de ministru al Transporturilor, Dan Şova menţiona că autostrada Sibiu-Piteşti se face şi nu este în competiţie cu autostrada Sibiu-Braşov, pentru că au surse diferite de finanţare, scrie capital.ro, 'Sibiu-Piteşti se face. Nu este în concurenţă în niciun caz cu Sibiu-Braşov pentru bunul şi simplul motiv că Sibiu-Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu-Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Au surse de finanţare diferită, nu se află în competiţie, aşa cum în mod greşit s-a reţinut în spaţiu public', spunea Dan Şova la vremea respectivă. Acesta a explicat atunci că pe data de 3 martie s-au declanşat la Compania Naţională de Autostrăzi procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum 6 luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Dan Şova a adăugat că pentru Autostrada Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013 şi care urmează să fie scoasă la 'licitaţie pentru studii de fezabilitate'. Conform datelor publicate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, autostrada Sibiu Piteşti va avea 116,64 km, valoarea estimată a proiectului fiind de 3,246 miliarde euro.AGERPRES
Iată ce a scris Șova pe blog: "În data de 3 martie s-au declanşat la CNADNR procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum şase luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Pentru studiul de fezabilitate al autostrăzii Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 de milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013. După ce se termină studiul de fezabilitate în 12 luni, urmează procedurile de aprobare a lui, se va începe licitaţia pentru atribuirea de lucrări care va dura şase luni. Dacă punem şase luni acum, 12 şi cu 6, în cel mai bun caz, în 24 de luni se pot începe lucrările pe Sibiu - Piteşti", afirma ministrul Transporturilor pe blogul persoanal într-o postare din 5 martie. El a arătat la vreamea respectivă că autostrada nu este în concurenţă cu tronsonul Sibiu - Braşov "pentru bunul şi simplul motiv" că Sibiu - Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu - Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Şova adăuga că este primul ministru care a început munca la acest tronson de autostradă, iar reprezentanţii PDL de la conducerea Transporturilor, fie că a fost vorba despre Traian Băsescu, Radu Berceanu sau Anca Boagiu, nu au fost în stare să realizeze nici măcar un studiu de fezabilitate serios. Precizăm că începutul lunii martie, la audierea sa în Parlament pentru funcţia de ministru al Transporturilor, Dan Şova menţiona că autostrada Sibiu-Piteşti se face şi nu este în competiţie cu autostrada Sibiu-Braşov, pentru că au surse diferite de finanţare, scrie capital.ro, 'Sibiu-Piteşti se face. Nu este în concurenţă în niciun caz cu Sibiu-Braşov pentru bunul şi simplul motiv că Sibiu-Piteşti este finanţat din fonduri de coeziune şi Sibiu-Braşov este finanţat din fonduri de dezvoltare regională. Au surse de finanţare diferită, nu se află în competiţie, aşa cum în mod greşit s-a reţinut în spaţiu public', spunea Dan Şova la vremea respectivă. Acesta a explicat atunci că pe data de 3 martie s-au declanşat la Compania Naţională de Autostrăzi procedurile pentru selecţia consultantului pentru a realiza studiul de fezabilitate, procedurile urmând să dureze maximum 6 luni, cu tot cu eventuale contestaţii. Dan Şova a adăugat că pentru Autostrada Sibiu - Piteşti există o sumă de 28 milioane de euro pusă la dispoziţie de Comisia Europeană în alocarea 2007 - 2013 şi care urmează să fie scoasă la 'licitaţie pentru studii de fezabilitate'. Conform datelor publicate de Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, autostrada Sibiu Piteşti va avea 116,64 km, valoarea estimată a proiectului fiind de 3,246 miliarde euro.AGERPRES
Explorează subiectul
Articole Similare

1.305
ŞOCANT. Slovenii au reuşit să preia ostil Fondul Proprietatea
1.305

852
Aurul nu dă semne de oboseală și urcă spre culmi istorice. Investitorii spun că nu se oprește aici
852

3.855
Se pune frână proiectului de suflet al lui Bolojan: Șoseaua de mare viteză care leagă România de Europa, blocată la centru
3.855

1.517
VIDEO Ilie Bolojan promite scăderea facturilor la energie din 2026: 'Facturile ar trebui să scadă, pentru că vor intra în funcțiune noi modalități de stocare a energiei'
1.517

56
AMEPIP anunţă reluarea procedurii de selecţie pentru membrii Consiliului de Admnistrație ai Iprochim SA
56

60
Parteneriat de un miliard de dolari între Arabia Saudită şi Trump Organization: Ce presupune 'Trump Plaza Jeddah'
60

4.193
Cutremur pe piața asigurărilor: ASF interzice un gigant lider regional să vândă polițe
4.193

1.389
Articol în presa străină: Între Franța și Grecia: România, lider la deficit în Uniunea Europeană. Cât e economie și cât e politică?
1.389

885
Ministrul Finanţelor, după publicarea recrificării bugetare: 'Ne asigurăm că statul îşi poate îndeplini toate obligaţiile'
885

129
Moment istoric pentru Hunedoara: BERD finanțează cu 14 milioane de euro cel mai mare proiect de apă și canalizare din județ
129

68
România își consolidează parteneriatul energetic cu Japonia. Cristian Bușoi: 'Putem atrage investiții în regenerabile și hidrogen'
68

3.296
DOCUMENT Ministerul Finanțelor a publicat rectificarea bugetară - Ce ministere primesc bani în plus și pentru ce
3.296

10.559
Dorinel Umbrărescu pregătește o lovitură de proporții: Salvează din ghearele falimentului un colos al industriei românești
10.559
Comentează