Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Strategie mediatica - Cum sunt redusi la tacere specialistii liberali

strategie de comunicare
Guvernul se grăbeşte să le facă, dar nu pentru ca le sunt asa dragi masurile si nici de frica PNL... ci pentru a anihila retorica PNL. După ce liberalii au ameninţat că vor depune o moţiune de cenzură dacă Guvernul nu adoptă până la 1 mai reducerea CAS cu 5% la angajator şi neimpozitarea profitului reinvestit, guvernul Ponta va lăsa PNL fără muniţie electorală. Ieri, ministrul delegat pentru Mediul de Afaceri, IMM-uri şi Turism, Florin Jianu, a afirmat că, în curând, condiţiile economice vor permite reducerea contribuţiilor de asigurări sociale şi neimpozitarea profitului reinvestit. "Reducerea CAS, cerută continuu şi constant de mediul de afaceri, şi măsura de capitalizare a IMM-urilor prin scutirea de impozit pe profitul reinvestit sunt obiective majore ale Guvernului. (...) Condiţiile economice vor permite acest lucru şi cred că vom vedea în curând aceste lucruri implementate", a afirmat Jianu. În urmă cu câteva zile, şi ministrul de Finanţe, Ioana Petrescu, a declarat că reducerea CAS se va produce de la 1 iulie, dar a adăugat, aşa cum precizează şi noul program de guvernare al Cabinetului Ponta III "dacă este posibil".
Strategie de comunicare Potrivit surselor EVZ, obiectivul guvernului Ponta III este nu acela de a-i împiedica pe liberali să depună o moţiune de cenzură, cât de a lăsa retorica PNL fără obiect. Din momentul în care au intrat în opoziţie, liberalii au susţinut că doleanţele electoratului liberal au fost ignorate în guvernarea USL şi au fixat drept obiective economice prioritare reducerea CAS cu 5% şi neimpozitarea profitului reinvestit. De altfel, acesta este un plan mai amplu al strategiei de comunicare a premierului Victor Ponta care, în vederea alegerilor prezidenţiale, îşi propune să fie atractiv pentru o categorie mai largă de electorat. Nu doar electoratul captiv al PSD este ţinta lui Victor Ponta. Astfel, consultanţii premierului urmăresc să îl facă atractiv pe acesta şi pentru electoratul de centru, necesar, mai ales, în vederea turului II al alegerilor prezidenţiale. De fapt, toate mutările politice ale premierului din ultima vreme au acest obiectiv: tinerii miniştri din guvernul Ponta III, apropierea de fostul liberal Călin Popescu Tăriceanu, dar şi inducerea ideii că Antonescu a fost singurul responsabil pentru ruperea USL şi că el îşi doreşte refacerea acestei alianţe politice. sursa: evz.ro

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.