Strategie de comunicare
Potrivit surselor EVZ, obiectivul guvernului Ponta III este nu acela de a-i împiedica pe liberali să depună o moţiune de cenzură, cât de a lăsa retorica PNL fără obiect.
Din momentul în care au intrat în opoziţie, liberalii au susţinut că doleanţele electoratului liberal au fost ignorate în guvernarea USL şi au fixat drept obiective economice prioritare reducerea CAS cu 5% şi neimpozitarea profitului reinvestit. De altfel, acesta este un plan mai amplu al strategiei de comunicare a premierului Victor Ponta care, în vederea alegerilor prezidenţiale, îşi propune să fie atractiv pentru o categorie mai largă de electorat. Nu doar electoratul captiv al PSD este ţinta lui Victor Ponta.
Astfel, consultanţii premierului urmăresc să îl facă atractiv pe acesta şi pentru electoratul de centru, necesar, mai ales, în vederea turului II al alegerilor prezidenţiale. De fapt, toate mutările politice ale premierului din ultima vreme au acest obiectiv: tinerii miniştri din guvernul Ponta III, apropierea de fostul liberal Călin Popescu Tăriceanu, dar şi inducerea ideii că Antonescu a fost singurul responsabil pentru ruperea USL şi că el îşi doreşte refacerea acestei alianţe politice.
sursa: evz.ro
Strategie mediatica - Cum sunt redusi la tacere specialistii liberali
