Mind the Gap - nu pare a spune multe la prima vedere, dar în fapt, spune totul. Are un nume britanic, dar identitatea este transilvăneană. Adică ceea ce ne place nouă tuturor - Made în România.
Această compania reușit performanța de ”a exporta frumusețea autentică în inima industriei mondiale de design interior”.
Povestea fascinantă o spune Mihaela Nicola în stilul ei inconfundabil:
”Când parcurgi King’s Road, celebra arteră din Chelsea, fiecare vitrina e o declarație de stil, fiecare showroom o explozie de creativitate. Între Design Centre din Chelsea Harbour intri în spațiul Mind de Gap și, brusc, te regăsești într-un univers care îmbină cu măiestrie eleganța modelelor clasice de amenajări cu bogăția cromatică și decorativă a Europei, a Asiei sau a Americii de Sud. Nimic nu este strident nepotrivit și totul surprinde. Tapetele par să respire povești, produsele au texturi care invită la atingere, obiectele decorative sunt de atât de pline de personalitate încât par să aibă biografii proprii. De fapt, discuția purtată cu oamenii de la Mind de Gap ne-a revelat tocmai acest amănunt; fiecare colecție are propria poveste.
Ceea ce părea a fi încă un atelier londonez de design de lux își dezvăluie adevărată identitate….”































Comentează