Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Târgul de Turism al României 2021, în format digital, a atras peste 10.000 de vizitatori

news.ro
turism

Peste 10.000 de persoane s-au înregistrat online pe platforma care a găzduit ediţia din acest an a Târgului de Turism al României (TTR), eveniment organizat de Romexpo, în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România (CCIR), au anunţat, marţi, organizatorii.

Pe parcursul Târgului au fost înregistrate 30.000 de vizite pe platforma #TTRVirtual - primul eveniment digital din România dedicat industriei turismului, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Nicușor Dan JUBILEAZĂ! Activitatea Gabrielei Firea de la primărie ar putea fi verificată: firme de audit chemate la Primăria București

Potrivit sursei citate, la #TTRVirtual au participat 127 de companii expozante, din cinci ţări (România, Bulgaria, Grecia, Muntenegru şi Tunisia), iar oferta expozanţilor a fost extrem de generoasă pentru vizitatorii platformei: vacanţe Early Booking fără avans, reduceri între 10% - 30% pentru pachetele turistice de Paşte şi 1 Mai, discount de până la 50% pentru sejururile all inclusive sau demi-pensiune în Bulgaria, Turcia, Egipt şi Tunisia, precum şi cazare de la 1 euro/noapte de persoană în Grecia.

De asemenea, de la eveniment nu au lipsit promoţiile pentru destinaţiile exotice din ce în ce mai frecventate de către români: Maldive, Republica Dominicană sau Kenya.

În plus, cele mai frumoase zone turistice din România au fost promovate la #TTRVirtual2021: Buzău, Hunedoara, Maramureş, Covasna, Călimăneşti, Bistriţa - Năsăud, Craiova, Botoşani, Dâmboviţa, Dolj, Harghita, Mureş, Tulcea, Timiş, Timişoara, Târgovişte, Techirghiol, Zalău, Zlatna, Băile Herculane şi Suceava.

"Interacţiunea prin chat sau video call cu vizitatorii, accesul rapid la o reţea importantă de clienţi, expunerea semnificativă în mediul online sau promovarea produsele şi serviciile într-un stand virtual personalizat, au făcut ca #TTRVirtual2021 să fie o experienţă inedită şi pentru firmele participante. Evenimentul digital a fost organizat de Romexpo cu scopul de a aduce în atenţia publicului companiile care oferă cele mai avantajoase servicii turistice pentru o vacanţă perfectă. #TTRVirtual a reprezentat un real interes atât pentru pasionaţii de călătorii, cât şi pentru specialiştii din domeniu", se arată într-un comunicat de presă al organizatorilor, transmis marţi AGERPRES.

Târgul de Turism al României a fost primul eveniment digital din România dedicat industriei turismului.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.