DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Târgul de Turism al României se pregătește să își deschidă porțile

vacanta, turism, strainatate

Târgul de Turism al României se pregateşte să îşi deschidă porţile pe 25 februarie, la Romexpo. Peste 280 de participanţi, din 15 ţări, îşi vor prezenta oferta turistică. Anul acesta târgul se desfăşoară în februarie, tocmai pentru ca români să beneficieze de ofertele Early booking pentru vacanţele de vară, spun organizatorii. Estimările înainte de deschiderea târgului arată că vânzările pentru destinaţiile interne vor creşte, chiar dacă Turcia va veni cu oferte tentante, chiar cu 50% mai mici decât anul trecut, şi asta datorită pierderii turiştilor ruşi. Şi, ca în fiecare an, promovarea turismului românesc va reprezenta o componentă importantă a târgului.

Lispa unor programe adecvate pentru turiştii străini duce la scăderea atragerii acestora - consideră Dragoş Răducan, vicepreşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc.

Turiştii sunt mai pretenţioşi şi mai zgârciţi decât românii. Deci, în clipa în care vom înţelege acest lucru, probabil că vom avea şi succes. Trebuie să dăm pentru ei tarife mai mici, pentru că asta vor, pentru că România este o ţară necunoscută, nu îşi permită să ţină sus tarifele până nu creează cereri. Promovarea, într-adevăr, este bună şi ea, dar nu este numai promovarea. Îi aud pe toţi colegii mei că spun că nu avem promovare. Nu avem produse, în primul rând. Trebuie să ne maturizăm ca prestatori, ca agenţii de turism, să facem programe”, a declarat Dragoş Răducan.

Bugetul Autorităţii Naţionale pentru Turism pentru acest an pentru promovarea turistică în străintate a fost stabilit la 2 milioane de euro, o sumă infim de mică, iar în aceste condiţii paticiparea României la multe târguri internaţionale de turism a fost anulată.

Înainte de târg s-au dat publicităţii şi nişte statistici. Bulgaria, Turcia şi Grecia sunt cele mai cerute destinaţii de vară în plan extern, iar pe litoralul românesc Mamaia, Venus şi Eforie, aceasta este ordinea după primele praguri de vânzări Early booking. Astfel pe primele trei locuri în topul celor mai căutate staţiuni, faţă de locul doi în 2015, Venus a întrecut Eforie Nord. Acest lucru se datorează faptului că staţiunea s-a dezvoltat foarte mult, sunt hoteluri noi şi a fost intnrodus şi conceptul de "all inclusive".

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.