Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Theodor Paleologu: 'Faptul că acum a scăzut numărul doritorilor de vaccin nu e neapărat un motiv de panică'

Agerpres
Theodor Paleologu

Politologul Theodor Paleologu susţine că nu s-ar grăbi să califice drept un eşec campania de vaccinare, doar că românii nu sunt prevăzători, nu se înscriu din timp şi de unde România a avut un avans la început în privinţa vaccinării, acum a ajuns pe ultimele locuri din Uniunea Europeană, arată News.ro.

“Mai există o altă categorie de oameni care sunt reticenţi faţă de vaccin pentru că vor să vadă ce se întâmplă, vor să vadă dacă există reacţii, le e puţin frică pentru ei, că ar putea avea reacţii alergice. O expectativă pe care o pot înţelege, sigur e de înţeles, dar e o manieră de a ne fura singuri căciula, că noi am avut un avans la început în privinţa vaccinării, între timp am ajuns pe ultimele locuri”, a explicat Paleologu la emisiunea Insider Politic, de la Prima Tv

El nu cred că este un eşec campania de vaccinare, dar consideră că scăderea numărului celor care vor să se imunizeze este un motiv de îngrijorare.

“Nu m-aş grăbi să mă gândesc că e un eşec, nu neapărat. Românii nu prevăd, românii nu sunt prevăzători, nu se înscriu din timp. Faptul că acum a scăzut numărul doritorilor nu e neapărat un motiv de panică, de îngrijorare, da, dar de îngrijorare raţională, dar fără să exagerăm acest lucru”, a mai afirmat Theodor Paleologu.

Citește și: Cum sărbătoresc Paștele românii din Italia. Interviu cu Părintele Maxim: ‘Mulți au venit fără să aibă un sentiment religios și aici și-au descoperit credința’ .

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.