Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Un fost director de campanie al lui Trump a dezvăluit totul despre victoria președintelui SUA: Cum ar fi câștigat magnatul alegerile

foxnews.com
trump

Reţeaua socială Facebook a determinat victoria actualului preşedinte al SUA, Donald Trump, la alegerile din 2016, în timp ce Twitter i-a servit pentru a vorbi cu oamenii, a apreciat duminică Brad Parscale, fostul director de campanie pentru tehnologii digitale al lui Trump într-un interviu pentru CBS, citat de portalul francez 20minutes.fr.

Faptul că reţelele sociale au jucat un rol esenţial în succesul miliardarului în toamna anului trecut nu este o noutate, ca dovadă numeroase rapoarte privind abuzul de "ştiri false", dar este mai puţin obişnuit să auzi ca cel care a dirijat respectiva strategie să o descrie în detaliu, aşa cum a făcut Brad Parscale la CBS, într-o emisiune difuzată duminică seara, anunță Agerpres.

Citește și: Declarație ȘOCANTĂ a unui influent personaj din SUA: 'Cu Trump, Statele Unite riscă al treilea război mondial'

"În prezent, Facebook vă permite să ajungeţi la 15 oameni de la capătul Floridei pentru care nu aţi cumpăra niciodată reclamă TV", i-a explicat el jurnalistei Lesley Stahl. Parscale, specialist în strategii digitale care a lucrat pentru Trump şi diversele sale afaceri începând cu 2011, susţine că a cheltuit majoritatea bugetului destinat campaniei web pentru anunţurile de pe Facebook.

În medie, au fost postate zilnic între 50 şi 60. 000 de anunţuri diferite în reţeaua socială, până la 100.000 în perioadele de vârf, spune el, expunând în continuare metoda sa de a atrage atenţia utilizatorilor de internet în zonele rurale, unde Donald Trump a făcut diferenţa asupra lui Hillary Clinton: "Am început să postezi anunţuri publicitare arătând, de exemplu, că podul din oraş s-a prăbuşit...Este o micro-direcţionare ... Pot găsi 1.500 de persoane într-un oraş care îşi fac griji din cauza infrastructurii. Şi ar putea fi chiar alegători care în mod normal votează pentru democraţi".

Aceasta referitor la strategia propriu-zisă pe Facebook. Dar la fel de interesantă este şi explicaţia sa cu privire la strategia fostei echipe a lui Trump faţă de dezvoltatorii Facebook. Brad Parscale a evocat că angajaţi ai reţelei sociale au petrecut mai multe zile săptămânal la biroul său pentru a-i arăta cum să optimizeze utilizarea site-ului.

Culmea ironiei, "aceste reţele sociale au fost inventate de către oameni foarte liberali (în sens american, progresist) pe coasta de vest şi coasta de est. Şi am descoperit cum să le folosim pentru a impune valori conservatoare. Nu cred că au crezut că aşa ceva se poate întâmpla", a afirmat Brad Parscale la CBS.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.