Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

USR a plătit o sumă uriașă unei firme apropiate de Liviu Dragnea pentru a-l linșa mediatic pe Lucian Bode

Inquam Photos/ George Călin
Catalin Drula

Liderii USR s-au implicat total în scandalul achiziției de mașini BMW-uri pentru MAI. Ținta a fost ministrul de Interne, Lucian Bode, dar în subsidiar se urmărea implementarea ideii că totul a fost orchestrat de Klaus Iohannis, pentru prietenii săi din industria auto.

Cătalin Drulă a folosit Google și Facebook și o sumă impresionantă de bani pentru o perioadă foarte scurtă pentru a-l ataca pe ministru pe toate site-urile mari de știri din România. Pentru această campanie de “guerilla mediatica” USR a lucrat cu agenția de media cu care avea contract și PSD-ul în perioada Liviu Dragnea. Compania Zenvertising a fost fondată și este controlată de Mihai Șuică (34 de ani) din Teleorman, informează RomâniaTV.

Cătălin Drulă și “drulălii” săi au apelat pentru acest demers de campanie “murdară” la firma Zenvertising, companie care în trecut a oferit servicii de publicitate politică PSD-ului. În epoca lui Liviu Dragnea, Partidul Social Demoncrat a avut contract cu firma Zenvertising pe o perioada mai lungă de timp. Apropiații președintelui PSD de la acea vreme, știau de relația acestuia cu patronul agenției, care și el ca și Dragnea, provenea din Teleorman.

Toate site-urile mari și importante de știri din România au fost targetate de demersul scandalos al USR. Digi24.ro, Observatornews.ro, RomâniaTV.net, Antena3.ro și tabloidul Libertatea.ro au fost doar câteva dintre cele mai mari site-uri din România, unde au aparut bannerele cu ministrul Lucian Bode și o machetă unei mașini BMW de poliție.

Bannerele erau adaptate astfel încât să fie cât mai “fake news ads” și să se integreze în designul site-urilor de știri spre a-i păcăli pe cititorii acestor publicații să dea click pe ele. Majoritatea bannerelor aveau inclusiv cuvantul “ȘTIRI” în partea de sus pentru a-i convinge pe utilizatori că nu este un banner publicitar ci o “știre”. Totul cât se poate de “fake ads”, astfel încat să atragă cât mai multe click-uri pe acele zone. Unele dintre bannerele respective erau atât de agresive încât Google Ads le-a respins.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.