DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Vedeta TVR care și-a schimbat numele și vocea pentru a lucra la Digi îl atacă pe Cătălin Tolontan: 'S-a descoperit coruptul din presă'

televiziunea-romana-tvr

Scandal total în presa din România. Totul a venit după dezvăluirile jurnalistului Cătălin Tolontan despre un jurnalist din TVR. Șeful Gazetei Sporturilor a devoalat faptul că realizatorul TVR, Radu Andrei Tudor, a prezentat incognito buletinele de ştiri ale postului Digi FM, după ce conducerea Televiziunii Române le-a interzis angajaţilor să mai aibă colaborări externe cu alte trusturi de presă.

Citește și: MedLife, mesaj tranșant pentru Guvern: „Dacă nu ştii să ajuţi mediul de business, lasă-l în pace!”

"Sunt la finalul colaborării cu Ştirile Digi FM. Am luat notă de decizia TVR. Sunt în regulă cu hotărârea conducerii TVR şi nu îmi place că sunt în centrul acestui scandal. După Hexipharma, Belina, Dinozaurul radioactiv, am devenit subiect pentru jurnalişti de anchetă. Sunt convins că s-a descoperit coruptul din presă“, a declarat Radu Andrei Tudor, conform adevarul.ro.

Citește și: Revenire bombă la Pro TV: O cunoscută actriță face echipă cu Cove într-un nou reality-show ce va rupe audiența

Reacţia vedetei TVR vine după ce Tolontan a publicat pe blogul său faptul că un prezentator al postului public îşi încheie colaborarea incognito cu Digi FM, schimbându-şi numele. "Numele meu, ca ziarist, este creat de TVR şi respect televiziunea publică. Dar aveam un contract cu Digi, care se încheie acum, la finalul lui ianuarie. Nu puteam să-i las pur şi simplu baltă, că mizau pe mine pentru un interval de program. Dar nici nu doream să încalc decizia TVR, care dorea să nu apară numele meu la Digi, aşa că am ales această soluţie cu a-mi schimba numele, care nu e fericită, însă ce să fac?“, a explicat junalistul TVR pentru tolo.ro.

Citește și: Eugen Teodorovici dă din casă: Va rămâne sau nu transferul contribuțiilor sociale

Radu Andrei Tudor a mai precizat că nu se numără printre semnatarii scrisorii trimise de către cei afectaţi de decizia TVR Comisiilor de Cultură din Parlament, cărora cer găsirea unei soluţii, considerând hotărârea o nedreptate întrucât dreptul la muncă nu poate fi îngrădit, mai spune sursa citată.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.