Asta inseamna ca 240 de mijloace de transport in comun vor fi scoase din circulatie, lucru care ii va afecta in mod direct pe calatori, pentru ca in unele cazuri vor fi nevoiti sa astepte zeci de minute in statii.
Peste trei sferturi dintre mijloacele de transport in comun din Bucuresti au nevoie de reparatii, dar acestea circula pentru ca soferii cumpara piese de schimb si le repara din banii lor.
Bineinteles, nu-i obliga nimeni sa faca acest lucru, dar daca nu o fac, tot ei au de suferit. Situatia este explicata de Marius Irimia, sofer RATB:
"Am scos din buzunar 1.300 de lei pentru a pune vehiculul in circulatie. Daca nu, autovehiculul ramanea imobilizat in garaj, iar eu eram obligat sa stau rezerva si sa castig 75 la suta din salariu."
RATB are datorii la stat de aproape 100 de milioane de euro, Fiscul i-a blocat conturile si din acest motiv nu poate organiza licitatii prin care sa cumpere piese noi pentru autobuze.
metropotam.ro
Comentează