Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Victor Viorel Ponta este direct responsabil de situaţia critică în care se găseşte infrastructura

907_659851314061023_1846930513_n

Din momentul în care a trecut CNADNR în subordinea Departamentului pentru Infrastructură şi Investiţii Strănine, aflat la rându-i în subordinea SGG, nu face decât să gireze dezastrul la care asistăm de mai bine de doi ani.

În ultimul moment, ministerul Fondurilor Europene a anunţat că a trimis oficial Comisiei Europene propunerea actualizată de Acord de Parteneriat pe perioada 2014-2020, în baza căreia România va putea accesa fondurile comunitare.

Dacă e să numărăm copy-paste-ul, tatonările, eşecurile, reformulările este pentru a zecea oară când auzim de acest Acord de Parteneriat.

Dar ce să vedeţi? Şi de această dată s-a lucrat în orb, fără ca Masterplanul pe Transporturi să fie finalizat. Masterplanul este un plan general de investiţii în infrastructura de transporturi care arată priorităţile României în concordanţă cu liniile de finanţare europene.

Ce riscăm în lipsa Masterplanului? Pierdem miliarde de euro pe infrastructură.

În martie 2014, Comisia Europeană a anunţat că nu va aproba programele operaţionale legate de transport dacă Guvernul României nu face progrese clare şi relevante în procesul de redactare a Masterplanului pentru transport. Declaraţia îi aparţine lui Shirin Wheeler, purtătorul de cuvânt al lui Johannes Hahn, comisarul european pentru politică regională.

“Nu vom aproba programele operaţionale legate de transport dacă nu vedem niciun progres clar şi relevant în elaborarea Masterplanului pentru transport. Noi nu am bloca plata fondurilor europene din motive disproporţionate, dar în acest caz Masterplanul este o condiţie esenţială pentru investiţii europene de durată, cu impactul maxim posibil, concentrat în mod strategic”, a explicat Shirin Wheeler.

Mai nou, Guvernul promite că Masterplanul va fi gata pe 31 iulie. Ultima dată avansată a fost 30 iunie. Dar termenul a expirat.

Aşadar cât va mai continua guvernul socialist PSD cu minciuna, iresponsabilitatea şi lipsa de profesionalism în atragerea fondurilor europene pe infrastructură și nu numai?

COMENTARIUL ESTE ASUMAT DE AUTOR
ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.