DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Viitorul începe astăzi. NBC a lansat primul buletin de ştiri pe Snapchat

twitter
NBC, snapchat

Postul de televiziune american NBC a lansat miercuri primul buletin de ştiri care este difuzat pe reţeaua de socializare Snapchat, o emisiune produsă de o echipă alcătuită din 30 de persoane, ce are misiunea de a se adresa publicului tânăr, informează AFP, potrivit agerpres.

Programul, intitulat "Stay Tuned", se apropie de jurnalul televizat prin faptul că este prezentat de un jurnalist care apare pe ecran, dar formatul său este limitat la trei minute, fiind caracterizat printr-o succesiune rapidă de secvenţe video, iar niciuna dintre ele nu depăşeşte durata de 10 secunde.

Citeşte şi: Mesajul emoţionant al lui Obama trimis senatorului John McCain - FOTO

Emisiunea reia principiul foarte în vogă astăzi al subtitrării, folosit de multe companii media care difuzează conţinuturi pe reţelele de socializare, inclusiv pe Facebook, şi care permite vizionarea unui videoclip fără activarea sunetului.

NBC News, serviciul de informare al postului NBC, va propune două buletine de ştiri pe zi în timpul săptămânii şi un buletin de ştiri în weekend. Ele vor putea fi urmărite în direct la orele 07.00 şi 16.00, dar şi în reluare, la cerere, în orice moment.

Programul este accesibil din secţiunea "Discover" a platformei Snapchat, care propune diverse conţinuturi provenind de la companii media diferite.

Potrivit postului de informaţii financiare CNBC, NBC va coordona vânzarea de spaţiu publicitar în acest program TV şi va împărţi cu Snapchat veniturile generate de noul show.

Reprezentanţii NBC News nu au confirmat deocamdată această informaţie.

Citește și: Trump le cere senatorilor republicani să nu plece în vacanţă fără să avanseze cu legea sistemului de sănătate

Cele mai multe dintre companiile media tradiţionale propun conţinuturi video pe Facebook, dar erau reticente pentru a merge mai departe în această direcţie, din cauza absenţei totale a vizibilităţii în privinţa repartizării veniturilor generate.

NBCUniversal, compania-mamă al NBC şi filială a grupului Comcast, a investit 500 de milioane de dolari în capitalul Snap, compania-mamă a reţelei de socializare şi platformei multimedia Snapchat, cu ocazia lansării acesteia la bursă, la începutul lunii martie.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.