Un număr de 80 de autoutilitare marca Renault au fost livrate în leasing financiar pe 4 ani către Compania Naţională Poşta Română, ca urmare a licitaţiei câştigate de către Renault Commercial Roumanie, alături de RCI Leasing Romania, potrivit unui comunicat remis AGERPRES.
Conform sursei citate, Poşta Română continuă reînnoirea parcului auto cu vehicule noi, tehnologizate şi customizabile, "ca parte a procesului de modernizare prin care trece Compania şi a grijei pe care o acordă atât pentru siguranţa şoferilor şi a altor participanţi la trafic, cât şi pentru eficientizarea costurilor operaţionale pentru serviciile de coletărie pe distanţe lungi".
"Modernizarea Poştei Române nu înseamnă doar achiziţii de echipamente sau schimbări de imagine. Înseamnă o transformare profundă de mentalitate, de procese, de viziune şi de raportare la piaţă. Am spus încă de la început că obiectivul nostru este să repoziţionăm Poşta Română ca un jucător major în curieratul modern, capabil să concureze de la egal la egal cu orice operator privat. Astăzi nu mai vorbim despre planuri, ci despre rezultate concrete.
Această flotă de 80 de autovehicule este mai mult decât o investiţie logistică: este un instrument de dezvoltare economică, un motor de eficienţă şi un semnal clar că Poşta Română a intrat într-o nouă etapă. Ţinta noastră este clară: vrem o Poştă Română rapidă, eficientă, conectată şi relevantă pentru fiecare român, indiferent unde trăieşte - în marile oraşe sau în cele mai îndepărtate comunităţi", a declarat Valentin Ştefan, director general Poşta Română, citat în comunicat.
Potrivit sursei citate, modelul Master achiziţionat de Poşta Română vine echipat cu peste 26 de sisteme active de siguranţă menite să reducă riscul de accidente, precum: sistemul activ de frânare în caz de urgenţă, Controlul dinamic al traiectoriei, Extended Grip (motricitate suplimentară pe suprafeţe dificile), HSA (Hill Start Assist - asistenţă la urcarea în rampă), toate menite să asiste şoferii în mod activ pe parcursul traseelor prin ţară, în condiţii diferite de drum.
"Prin reţeaua de carosieri agreaţi Renault, modelele Master livrate au fost customizate pentru a se potrivi specificului Poştei - modelele Master şasiu au fost echipate cu o carosare tip BOX cu oblon ridicător hidraulic, iar cele furgon au fost echipate din fabrică cu protecţii de lemn stratificat ce sunt rezistente la uzură, aplicate pe podea şi pe pereţii laterali.
Din punct de vedere consum, noua motorizare Blue dCi de 2 litri şi 130CP este una din cele mai eficiente din segment. Aceasta înregistrează un consum începând de la 7,7 litri/100 km pentru versiunea furgon, sau de la 10,7 litri pentru varianta sasiu (omologare WLTP). Cuplate cu un rezevor de 80 de litri, se pot obţine autonomii de până la 1.000 de km (valoare calculată), rezultat relevant pentru eficienţa livrărilor", se mai precizează în comunicat.






























Comentează