DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

A fost lansată Campania națională pentru menținerea școlilor deschise #înbănci

Facebook
campania nationala #inbanci

Cifrele raportate zilnic de CNCAV cu privire la rata de infectare cu noul coronavirus cresc de la o zi la alta și există teama tot mai accentuată că autoritățile în disperare de cauză și în lipsă de măsuri eficiente vor apela iar la școala online pentru elevi și studenți, varianta care și-a dovedit inutilitatea anul trecut.

În acest context Natalia-Elena Intotero, președintele Comisiei pentru învățământ din Camera Deputaților, face un apel pentru a ține școlile deschise. Campania #înbănci, inițiată de deputatul hunedorean pe platformele de școlarizare, promovează menținerea școlilor deschise pe tot parcursul anului școlar.

„Voci din spațiul public amenință că sălile de clasă vor fi din nou închise în octombrie. Pretextul? Valul patru al pandemiei și regulile nerespectate din școli. Motivul adevărat? Lipsa soluțiilor durabile și incapacitatea celor care astăzi conduc sistemul de învățământ.

Trebuie să ne asigurăm că elevii vor putea învăța în continuare în sălile de clasă, nu din fața monitoarelor. Este o rușine să vorbim despre învățământul online pentru al treilea an școlar consecutiv. Prin campania #înșcoli, încercăm să îi convingem pe factorii decidenți să țină școlile deschise. Elevii trebuie să rămână #înbănci. Vă invit pe toți să promovați și să susțineți această campanie.”

De la începutul anului școlar, 15 școli au fost închise la nivel național din cauza incidenței ridicate din unele localități. Sorin Cîmpeanu, ministrul educației, a declarat în urmă cu câteva zile că elevii din București ar putea trece la școala online de la jumătatea lunii octombrie.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.