Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Adidas şi Parley for the Oceans au produs pantofii UltraBOOST DNA, prin refolosirea plasticului din oceane

MVP Baseball School
adidas

Producătorul de echipament sportiv Adidas lansează, în colaborare cu reţeaua globală a liderilor din industriile creative, Parley for the Oceans, pantofii adidas Parley UltraBOOST DNA, confecţionaţi din fire produse din plastic recuperat şi reciclat din deşeurile oceanice şi din plasele ilegale de pescuit de la mare adâncime.

Noul produs eco-inovativ marchează a cincea aniversare a parteneriatului dintre Adidas şi Parley for the Oceans şi reînnoirea angajamentului de a ajuta la încheierea crizei globale a poluării cu plastic, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Vestea verii vine de la Nelu Tătaru: În maximum o lun, viața revine la normal

Odată cu lansarea ediţiei limitate adidas Parley UltraBOOST DNA - inspirată de prototipul ce a lansat mişcarea privind combaterea poluării marine cu plastic - compania anunţă că la achiziţia fiecărei perechi a acestui model, va contribui cu 30 de euro pentru a susţine Parley.

Parteneriatul dintre cele două entităţi a fost făcut public la ediţia din 2015 a evenimentului Parley "?Oceans. Climate. Life.", organizat la Naţiunile Unite din New York, unde Cyrill Gutsch, fondatorul şi CEO Parley, a prezentat o viziune ambiţioasă, respectiv combaterea poluării oceanelor cu plastic prin intermediul strategiei "Parley AIR" (Avoid, Intercept, Redesign).

Potrivit unui comunicat de presă al producătorului de echipament sportiv, transmis miercuri AGERPRES, în ultimii cinci ani, Adidas a eliminat treptat poliesterul virgin din produsele sale, iar până la sfârşitul anului 2020 peste 50% din totalul poliesterului utilizat în produsele companiei va fi reciclat. În acest sens, compania şi-a propus să elimine poliesterul virgin din propriile produse, până în anul 2024.

Citește și: Taberele din PSD: Cine se aliniază în spatele lui Eugen Teodorovici

"Cu Primeblue, partenerii au dezvoltat fire de înaltă performanţă pentru industria sportului, realizate din Parley Ocean Plastic. În ultimii cinci ani, adidas a realizat peste 30 de milioane de perechi de pantofi cu Parley Ocean Plastic. Pentru a merge mai departe, adidas şi Parley vor lucra la dezvoltarea, testarea şi implementarea de noi materiale pentru a înlocui plasticul. adidas se alătură Parley Institute for Material Science ca partener fondator; Institutul identifică, evaluează şi finanţează dezvoltarea materialelor ce înlocuiesc plasticul şi alte materiale dăunătoare, toxice sau abuzive", se menţionează în comunicatul citat.

Compania Adidas a pus capăt folosirii micro-particulelor de plastic din toate produsele de îngrijire a corpului, precum şi plasticul de unică folosinţă din toate birourile sale. În 2016, producătorul de echipamente sportive a eliminat, la nivel global, pungile de cumpărături din plastic din magazinele proprii. Iniţiativa a condus la eliminarea a aproximativ 70 de milioane de sacoşe de cumpărături din plastic pe an.

Aprovizionarea cu deşeuri de plastic pentru fabricarea Parley Ocean Plastic s-a extins din Maldive în zone precum Filipine şi Republica Dominicană. Producţia realizată cu Parley Ocean Plastic a crescut de la 1 milion de perechi de pantofi, în 2017, la 11 milioane, în 2019. Planul pentru acest an arată o producţie de aproximativ 15 milioane perechi.

Parley Global Cleanup Network funcţionează, în prezent, în aproape 28 de ţări de pe toate continentele, cu excepţia Antarcticii.

Parley for the Oceans este reţeaua globală în care creatorii şi liderii din industriile creative, branduri, guverne şi grupuri de mediu se reunesc pentru a creşte gradul de conştientizare asupra frumuseţii şi fragilităţii oceanelor şi pentru a colabora în cadrul proiectelor care pot pune capăt distrugerii acestora.

Organizaţia a format alianţe cu parteneri importanţi, ca adidas, Anheuser Busch InBev (Corona), American Express, Banca Mondială, SACEP, Afganistan, Bangladesh, Bhutan, India, Maldive, Nepal, Pakistan şi Sri Lanka şi colaboratori din domenii, precum ştiinţă, artă, modă, design, divertisment, sport, explorarea spaţială şi oceanică.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.