Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

ANALIZĂ SPUMOASĂ a afișelor candidaților la Primăria Capitalei: E bătălia starurilor

vot alegeri sondaj

Bătălia starurilor - Așa e descrisă campania electorală pentru Primăria Capitalei, de către un specialist în marketing. În stânga şi-n dreapta, bucureștenii văd doar afişe electorale. „Priveşte cerul” s-a transformat în „Priveşte cine candidează”, iar bannerele sunt peste tot. Doar... nu-i aşa, campania este în Firea politicienilor, conform Mediafax.

Citește și: Ion Cristoiu pune SARE pe RANĂ: Cei care contestă dictatura medicală sunt făcuți responsabili de creșterea infectărilor

Nici anul acesta nu lipsesc sloganurile mai mult sau mai puţin inspirate.

De la acronimul Gabrielei Firea, la promisiunile lui Dan Tudorache că va moderniza liftul sau va opri poluarea, la simpla convingere „hai, că se poate”, a lui Daniel Băluţă.

Radu Delicote, specialist în marketing politic, spune că anul acesta, se dă o bătălie a superstarurilor. De la postură, la mimică şi culorile alese, aspiranţii la primăriile Bucureştiului transmit semnale prin care încearcă să convingă oamenii să le dea un vot.

„Afişul electroral are o singură menire: să fie uşor vizibil pentru când treci cu viteză pe stradă, să-ţi sară în ochi când te grăbeşti. Trebuie să ţii cont de o singură regulă: dacă mesajul tău e înţeles de un copil de 6 ani şi de bunica lui de 80, atunci, mesajul tău este bun. O poziţionare de nişă, uite, un joc de cuvinte amuzant, uite ştiu şi eu cine este acel candida partidul în sine nu are cea mai bună percepţie versus candidatul, omul de aceea optează candidaţii să se promoveze pe ei înşişi în detrimentul siglei de partid”, spune specialistul în marketing politic.

Despre Adina Alberts spune că „această imaculare, albul pe care îl foloseşti pentru a induce ideea de curăţenie de sănătate. Un candidat care se vrea venit pe un cal alb, care va rezolva problemele om nou, dar la a treia candidatură”.

Despre Dana Albert: „Pe Dana Albert am văzut-o în afişe cu cu domnul Negoiţă, dacă nu mă înşel, deci e un transfer de capital de imagine de la un personaj politic deja existent către un personaj nou venit”.

Despre Călin Popescu Tăriceanu: „În cazul lui Călin Popescu Tăriceanu este o chestiune diferită. Călin Popescu Tărceanu este în plan american. Şi atunci plan american versus gros plan, prim-plan cum avem aici, te poate diferenţia într-o avalanşă de alte mesaje şi alte afişe”.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.