Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

AT&T şi-a retras publicitatea de pe YouTube din cauza unor imagini care prezentau exploatarea unor copii

bbc.com
youtube

AT&T şi-a retras publicitatea de pe YouTube, pentru a doua oară în doi ani, după ce o revistă a relatat că platforma de conţinut video a grupului Alphabet a afişat reclamele alături de imagini care prezentau exploatarea unor copii, transmite Reuters.

”Până când Google va putea să ne protejeze brandul de conţinutul ofensator de orice fel, retragem toată publicitatea de pe YouTube”, a declarat joi un purtător de cuvânt al AT&T.

Măsura a fost luată la numai o lună de când operatorul american de telecomunicaţii anunţase că va relua cumpărarea de spaţiu publicitar pe YouTube, după un boicot de doi ani. Boicotul respectiv a avut loc din cauza îngrijorării că reclamele ar fi putut fi afişate alături de videouri cu conţinut care îndemnau la ură sau alte materiale perturbatoare.

Citește și: Urmașii lui Michael Jackson au dat în judecată HBO pentru documentarul 'Leaving Neverland'! Totul a început la București

Articolul publicat de revista Wired, potrivit căruia reclamele sunt afişate alături de imagini sau comentarii ofensatoare, a determinat şi grupul producător de alimente şi băuturi Nestle să oprească afişarea reclamelor pe YouTube, la începutul acestei săptămâni.

YouTube a anunţat că a eliminat părţi din conţinut, pentru că nu respectau politicile platformei care nu permit punerea în pericol a copiilor, nuditatea şi comportamentul nepotrivit.

Un purtător de cuvânt al YouTube nu a răspuns imediat solicitărilor de comentarii.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.