EXIT - POLL CURS - Avangarde: Duminică, ora 21:00. Au mai ramas VEZI AICI
 
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Audiențe RECORD la prima conferință de presă a Laurei Codruța Kovesi. Aproape 2 milioane de români au urmărit-o la TV

Inquam Photos/ Octav Ganea
Laura Codruta Kovesi

În total, pe toate posturile de știri care au difuzat integral conferința, erau 1,85 de milioane de români în fiecare minut. Cei mai mulți vedeau conferința la Antena 3, relatează paginademedia.ro

Puțini au fost tineri: 260.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani media pe minut pentru toate posturile de știri luate la un loc. Pe acest public, Pro TV a avut aseară 450.000 de telespectatori, adică aproape de două ori mai mult decât toate stațiile de știri!

Publicitate

Câți români s-au uitat la fiecare post de știri în parte?

Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul orar 19.30-21.30, cel în care a avut loc transmisiunea în direct:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, cei mai mulți români au văzut conferința la Antena 3: 740.000 de telespectatori și locul patru în clasamentul general.

La România TV s-au uitat jumătate de milion de români. Pe Realitatea TV erau 240.000, la B1 erau 200.000, iar la Digi 24 - 183.

Pe intervalul conferinței, cele mai mai urmărite stații au fost generalistele: Pro TV - 1,9 milioane de români (cât toate posturile de știri la un loc), Antena 1 și Kanal D.

URBAN. Și la orașe, conferința lui Kovesi a numărat 1,2 milioane de telespectatori. Cei mai mulți au fost pe Antena 3 (490.000). Cu conferința lui Kovesi, Antena 3 a fost pe locul trei în topul general, peste canalul generalist din grup - Antena 1.

O medie de 280.000 de telespectatori la România TV, 160.000 la Realitatea TV și la Digi 24 și 110.000 la B1 TV.

COMERCIAL. Foarte puțini din telespectatorii tineri au fost interesați de conferința Laurei Codruța Kovesi. Toate stațiile de știri au cumulat 260.000 de telespctatori din segmentul comercial.

Pe acest segment, numai Pro TV a avut 450.000 de telespectatori, adică aproape de două ori mai mulți decât toate stațiile de știri luate la un loc.

Situația, pe stații:

  • Antena 3: 89.000
  • Digi 24: 60.000
  • Realitatea TV: 50.000
  • România TV: 41.000
  • B1 TV: 28.000

Audienţa posturilor TV miercuri, 14 februarie, pe intervalul conferinței susținute de Laura Codruța Kovesi (19.30-21.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.930.000 10.8 19.6
2 Antena 1 1.287.000 7.2 13.1
3 Kanal D 1.118.000 6.3 11.4
4 Antena 3 741.000 4.1 7.5
5 National TV 595.000 3.3 6
6 Romania TV 496.000 2.8 5
7 Prima TV 263.000 1.5 2.7
8 Pro Cinema 255.000 1.4 2.6
9 Realitatea TV 239.000 1.3 2.4
10 TVR 1 230.000 1.3 2.3
11 Pro 2 213.000 1.2 2.2
12 B1TV 199.000 1.1 2
13 Digi 24 183.000 1.0 1.9
14 Happy Channel 165.000 0.9 1.7
15 DigiSport 2 144.000 0.8 1.5
16 TVR 2 125.000 0.7 1.3
17 AXN 116.000 0.6 1.2
18 Antena Stars 97.000 0.5 1
19 Boomerang 92.000 0.5 0.9
20 Disney Junior 89.000 0.5 0.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 14 februarie, pe intervalul conferinței susținute de Laura Codruța Kovesi (19.30-21.30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 894.000 9.3 17.8
2 Kanal D 517.000 5.4 10.3
3 Antena 3 489.000 5.1 9.7
4 Antena 1 481.000 5 9.6
5 Romania TV 279.000 2.9 5.6
6 National TV 262.000 2.7 5.2
7 Realitatea TV 157.000 1.6 3.1
8 Digi 24 156.000 1.6 3.1
9 Prima TV 142.000 1.5 2.8
10 B1TV 113.000 1.2 2.2
11 DigiSport 2 112.000 1.2 2.2
12 Pro Cinema 109.000 1.1 2.2
13 Happy Channel 108.000 1.1 2.1
14 TVR 2 88.000 0.9 1.7
15 TVR 1 84.000 0.9 1.7
16 Pro 2 81.000 0.8 1.6
17 AXN 77.000 0.8 1.5
18 Disney Junior 71.000 0.7 1.4
19 Antena Stars 59.000 0.6 1.2
20 DigiSport 1 55.000 0.6 1.1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 14 februarie, pe intervalul conferinței susținute de Laura Codruța Kovesi (19.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 450.000 10.1 24.2
2 Antena 1 249.000 5.6 13.4
3 Kanal D 182.000 4.1 9.8
4 Antena 3 89.000 2.0 4.8
5 National TV 85.000 1.9 4.6
6 Digi 24 60.000 1.3 3.2
7 Prima TV 57.000 1.3 3.1
8 Realitatea TV 50.000 1.1 2.7
9 Pro Cinema 45.000 1.0 2.4
10 Romania TV 41.000 0.9 2.2
11 DigiSport 2 34.000 0.8 1.8
12 DigiSport 1 34.000 0.8 1.8
13 AXN 33.000 0.7 1.8
14 Disney Junior 29.000 0.7 1.6
15 B1TV 28.000 0.6 1.5
16 TVR 2 27.000 0.6 1.4
17 TVR 1 25.000 0.6 1.4
18 Pro 2 21.000 0.5 1.2
19 Boomerang 21.000 0.5 1.1
20 Paramount 19.000 0.4 1

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.