În total, pe toate posturile de știri care au difuzat integral conferința, erau 1,85 de milioane de români în fiecare minut. Cei mai mulți vedeau conferința la Antena 3, relatează paginademedia.ro
Puțini au fost tineri: 260.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani media pe minut pentru toate posturile de știri luate la un loc. Pe acest public, Pro TV a avut aseară 450.000 de telespectatori, adică aproape de două ori mai mult decât toate stațiile de știri!
Publicitate
Câți români s-au uitat la fiecare post de știri în parte?
Paginademedia.ro vă prezintă audiențele posturilor TV pe intervalul orar 19.30-21.30, cel în care a avut loc transmisiunea în direct:
NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, cei mai mulți români au văzut conferința la Antena 3: 740.000 de telespectatori și locul patru în clasamentul general.
La România TV s-au uitat jumătate de milion de români. Pe Realitatea TV erau 240.000, la B1 erau 200.000, iar la Digi 24 - 183.
Pe intervalul conferinței, cele mai mai urmărite stații au fost generalistele: Pro TV - 1,9 milioane de români (cât toate posturile de știri la un loc), Antena 1 și Kanal D.
URBAN. Și la orașe, conferința lui Kovesi a numărat 1,2 milioane de telespectatori. Cei mai mulți au fost pe Antena 3 (490.000). Cu conferința lui Kovesi, Antena 3 a fost pe locul trei în topul general, peste canalul generalist din grup - Antena 1.
O medie de 280.000 de telespectatori la România TV, 160.000 la Realitatea TV și la Digi 24 și 110.000 la B1 TV.
COMERCIAL. Foarte puțini din telespectatorii tineri au fost interesați de conferința Laurei Codruța Kovesi. Toate stațiile de știri au cumulat 260.000 de telespctatori din segmentul comercial.
Pe acest segment, numai Pro TV a avut 450.000 de telespectatori, adică aproape de două ori mai mulți decât toate stațiile de știri luate la un loc.
Situația, pe stații:
- Antena 3: 89.000
- Digi 24: 60.000
- Realitatea TV: 50.000
- România TV: 41.000
- B1 TV: 28.000
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 februarie, pe intervalul conferinței susținute de Laura Codruța Kovesi (19.30-21.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.930.000 | 10.8 | 19.6 |
2 | Antena 1 | 1.287.000 | 7.2 | 13.1 |
3 | Kanal D | 1.118.000 | 6.3 | 11.4 |
4 | Antena 3 | 741.000 | 4.1 | 7.5 |
5 | National TV | 595.000 | 3.3 | 6 |
6 | Romania TV | 496.000 | 2.8 | 5 |
7 | Prima TV | 263.000 | 1.5 | 2.7 |
8 | Pro Cinema | 255.000 | 1.4 | 2.6 |
9 | Realitatea TV | 239.000 | 1.3 | 2.4 |
10 | TVR 1 | 230.000 | 1.3 | 2.3 |
11 | Pro 2 | 213.000 | 1.2 | 2.2 |
12 | B1TV | 199.000 | 1.1 | 2 |
13 | Digi 24 | 183.000 | 1.0 | 1.9 |
14 | Happy Channel | 165.000 | 0.9 | 1.7 |
15 | DigiSport 2 | 144.000 | 0.8 | 1.5 |
16 | TVR 2 | 125.000 | 0.7 | 1.3 |
17 | AXN | 116.000 | 0.6 | 1.2 |
18 | Antena Stars | 97.000 | 0.5 | 1 |
19 | Boomerang | 92.000 | 0.5 | 0.9 |
20 | Disney Junior | 89.000 | 0.5 | 0.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 februarie, pe intervalul conferinței susținute de Laura Codruța Kovesi (19.30-21.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 894.000 | 9.3 | 17.8 |
2 | Kanal D | 517.000 | 5.4 | 10.3 |
3 | Antena 3 | 489.000 | 5.1 | 9.7 |
4 | Antena 1 | 481.000 | 5 | 9.6 |
5 | Romania TV | 279.000 | 2.9 | 5.6 |
6 | National TV | 262.000 | 2.7 | 5.2 |
7 | Realitatea TV | 157.000 | 1.6 | 3.1 |
8 | Digi 24 | 156.000 | 1.6 | 3.1 |
9 | Prima TV | 142.000 | 1.5 | 2.8 |
10 | B1TV | 113.000 | 1.2 | 2.2 |
11 | DigiSport 2 | 112.000 | 1.2 | 2.2 |
12 | Pro Cinema | 109.000 | 1.1 | 2.2 |
13 | Happy Channel | 108.000 | 1.1 | 2.1 |
14 | TVR 2 | 88.000 | 0.9 | 1.7 |
15 | TVR 1 | 84.000 | 0.9 | 1.7 |
16 | Pro 2 | 81.000 | 0.8 | 1.6 |
17 | AXN | 77.000 | 0.8 | 1.5 |
18 | Disney Junior | 71.000 | 0.7 | 1.4 |
19 | Antena Stars | 59.000 | 0.6 | 1.2 |
20 | DigiSport 1 | 55.000 | 0.6 | 1.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 14 februarie, pe intervalul conferinței susținute de Laura Codruța Kovesi (19.30-21.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 450.000 | 10.1 | 24.2 |
2 | Antena 1 | 249.000 | 5.6 | 13.4 |
3 | Kanal D | 182.000 | 4.1 | 9.8 |
4 | Antena 3 | 89.000 | 2.0 | 4.8 |
5 | National TV | 85.000 | 1.9 | 4.6 |
6 | Digi 24 | 60.000 | 1.3 | 3.2 |
7 | Prima TV | 57.000 | 1.3 | 3.1 |
8 | Realitatea TV | 50.000 | 1.1 | 2.7 |
9 | Pro Cinema | 45.000 | 1.0 | 2.4 |
10 | Romania TV | 41.000 | 0.9 | 2.2 |
11 | DigiSport 2 | 34.000 | 0.8 | 1.8 |
12 | DigiSport 1 | 34.000 | 0.8 | 1.8 |
13 | AXN | 33.000 | 0.7 | 1.8 |
14 | Disney Junior | 29.000 | 0.7 | 1.6 |
15 | B1TV | 28.000 | 0.6 | 1.5 |
16 | TVR 2 | 27.000 | 0.6 | 1.4 |
17 | TVR 1 | 25.000 | 0.6 | 1.4 |
18 | Pro 2 | 21.000 | 0.5 | 1.2 |
19 | Boomerang | 21.000 | 0.5 | 1.1 |
20 | Paramount | 19.000 | 0.4 | 1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA