Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Ce înseamnă servicii SEO axate pe rezultate?

seo

Serviciile SEO desemnează, în linii mari, optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare. Cel mai vizat astfel de motor, ca urmare a popularității sale impresionante în rândul internauților din mai toate colțurile lumii, este nimeni altul decât... Google.

Astfel, în general, Search Engine Optimization (SEO) urmărește propulsarea site-urilor cât mai sus în topul paginilor cu rezultate de căutare (SERPs). Sub sfera site-urilor care pot beneficia de servicii SEO intră atât magazinele online, cât și paginile web de prezentare a diferitelor firme ori companii ce nu targetează în oferta lor comercială bunuri și produse, ci anumite servicii: consultanță, traduceri și interpretariat, pachete turistice, analize și investigații medicale etc.

Tehnica de promovare online denumită SEO poate fi aplicată cu succes atât brandurilor mici și mijlocii, cât și brandurilor de talie înaltă; brandurilor cu adresabilitate locală / regională și, deopotrivă, celor care țintesc o anumită piață virtuală ce depășește granițele țării noastre. În primul rând, această tehnică de e-marketing este atât de dezirabilă și versatilă întrucât produce vizibilitate în Google și brand awareness în general.

Totuși, un pachet de servicii SEO de calitate va fi orientat spre mult mai mult decât conturarea și promovarea identității de marcă în mediul digital. Serviciile de optimizare SEO de înaltă calitate se vor axa pe rezultate precise, concrete, „palpabile” – în cazul în care alegi să colaborezi cu o agenție care deține suficientă experiență în acest sens. Experiență ce se traduce nu doar prin cunoștințe teoretice, ci și prin pragmatism și realizări concrete.

Pentru a asigura rezultate reale site-urilor beneficiare, Search Engine Optimization înglobează o varietate de acțiuni și specificații, toate reunite sub egida unei strategii bine definite, în urma unui research ce vizează: competiția; cererea pentru oferta ce se dorește a fi promovată astfel; determinarea cuvintelor cheie și a expresiilor de căutare relevante pentru business-ul respectiv ș.a.m.d.

Totodată, rezultatele în SEO au ca bază un site bine pus la punct atât în ceea ce privește conținutul asociat, cât și design-ul web, structura arhitecturală a link-urilor și funcționalitatea, respectiv indicii UX (User Experience) – aceștia din urmă fiind factori tehnici.

content-image

Acestea fiind spuse, un business corect optimizat prin servicii SEO axate pe rezultate se va remarca, din punctul de vedere al succesului antreprenorial, prin:

  • Traficul organic al site-ului în cauză va înregistra creșteri provenite de la vizitele utilizatorilor care caută în mod specific oferta comercială aferentă brandului respectiv. Prin urmare, șansa creșterii ratei de conversie (creșterea încasărilor / profitului) se va mări implicit.

 

  • Serviciile SEO axate pe rezultate provenite din mai multe direcții vor targeta atât cuvintele cheie principale, punctuale (short tail), cât și cuvinte cheie mai nișate (long tail). Această abordare poate aduce clienți din diferite micro-nișe ale domeniului de activitate de referință. Ce înseamnă acest lucru, mai exact? Mai mult trafic relevant înseamnă, de obicei, mai multe conversii, despre a căror miză vorbeam mai devreme.

 

  • Traficul din Google Organic se va păstra mult timp după încheierea procesului de optimizare SEO, rezultatele obținute nu vor dispărea imediat (în cazul încetării procesului), iar implementările de rigoare vor continua să genereze beneficii timp îndelungat.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.