Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Clienţii KLM din întreaga lume vor putea primi informaţii despre zboruri prin intermediul WhatsApp

whatsapp

KLM oferă clienţilor săi informaţii despre confirmarea rezervării, notificari de check-in, îmbarcare, actualizarea statusului de zbor şi răspunde la întrebări în 10 limbi diferite direct pe WhatsApp, prin intermediul aplicaţiei oficiale WhatsApp Business, în cadrul unui program pilot. Aplicaţia a fost pusă în funcţiune în câteva ţări deja, iar serviciul va deveni disponibil pe scară largă în următoarele săptămâni.

Prin contul de WhatsApp vor putea fi oferite informaţii despre zboruri. Clienţii pot, de asemenea, să contacteze direct agenţii KLM, 24/7, prin intermediul aplicaţiei. Serviciul este disponibil clienţilor care rezervă bilete sau se conectează prin KLM.com şi aleg opţiunea de a primi informaţii prin intermediul WhatsApp, anunță News.ro.

Citește și: Facebook a umflat cifrele referitoare la persoanele care pot vedea mesajele publicitare pe platforma sa

Mesajele sunt sigure, astfel încât acestea pot fi citite numai de către client şi de KLM. Clienţii pot recunoaşte cu uşurinţă conturile verificate, utilizând aplicaţia oficială WhatsApp Business. Aceştia vor vedea o insignă de forma unei bife, de culoare verde lângă numele de contact KLM din WhatsApp.

KLM are peste 25 de milioane de fani şi urmăritori pe diverse platforme sociale. Prin aceste canale, KLM primeşte peste 100.000 de menţiuni în fiecare săptămână, dintre care 15.000 sunt întrebări sau remarci. Acestora le răspund personal mai mult de 250 de agenţi.

Pe WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat şi KakaoTalk, KLM oferă răspunsuri clienţilor săi 24/7 in 9 limbi diferite: olandeză, engleză, germană, spaniolă, portugheză, franceză, chineză, japoneză şi coreană. În timpul orelor de program, KLM oferă de asemenea servicii în limba italiană.

KLM a fost prima companie aeriană din lume care a oferit clienţilor săi opţiunea de a primi documente de zbor şi actualizări prin Messenger, Twitter şi WeChat.

Compania KLM a fost fondată în anul 1919, fiind astfel cea mai veche linie aeriană care şi-a păstrat numele original. În 2004, Air France şi KLM au format alianţa Air France KLM.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.