Coca-Cola HBC, companie care este prezentă şi în România, a anunţat miercuri că îşi va majora cheltuielile cu publicitatea în 2021, mizând pe revenirea evenimentelor care au fost anulate în acest an din cauza pandemiei, transmite Reuters.
În paralel, Coca-Cola HBC, al doilea producător de băuturi Coca Cola din afara SUA, a raportat miercuri vânzări de 1,83 miliarde euro în trimestrul al treilea, peste estimările analiştilor, potrivit agerpres.ro.
Citește și: Mare atenție! De ce reguli trebuie să țineți cont atunci când folosiți gelul dezinfectant
Directorul general de la Coca-Cola HBC, Zoran Bogdanovic, a spus că în 2021 vor fi alocate fonduri mai mari pentru marketing, comparativ cu anul acesta, deoarece compania se aşteaptă să se revină "la o anumită normalitate".
"Vom activa cheltuielile de Paşte, pentru Campionatul European de fotbal, care a fost mutat din anul acesta în 2021, şi de asemenea sperăm că vor avea loc Jocurile Olimpice undeva în trimestrul al treilea", a spus Zoran Bogdanovic.
Multe evenimente sportive şi culturale au fost anulate în acest an din cauza pandemiei de COVID-19 însă există speranţa că acestea vor fi reluate în 2021, mai ales după ce zilele trecute producătorul de medicamente Pfizer a anunţat că vaccinul său împotriva COVID-19 a redus cu 90% riscul de îmbolnăvire în urma contractării noului coronavirus.
Citește și: Lovitură pentru Liviu Dragnea! I s-a retras titlul de ‘Ambasador al turismului maramureşean’ .
Coca-Cola HBC îmbuteliază şi vinde băuturi marca Coca-Cola Co în 28 de ţări, majoritatea din Europa şi Asia.
Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria băuturilor non-alcoolice din România. Coca-Cola HBC România are sediul social în Voluntari şi deţine trei fabrici de îmbuteliere pe teritoriul ţării, localizate în Ploieşti, Timişoara şi Poiana Negrii.
Comentează