Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Cumpărături de pandemie în Europa: 'Frişcă şi floricele de porumb'

popcorn

Frişca şi floricelele de porumb apar tot mai des pe listele de cumpărături în unele ţări europene, în timpul pandemiei de coronavirus, arată o analiză de piaţă pentru martie, preluată luni de dpa.

În Germania, Franţa, Italia, Spania şi Regatul Unit, cercetătorii de la institutul Nielsen au constatat preferinţe locale clare la cumpărături în funcţie de faza epidemiei, a declarat Jens Ohlig, director pentru Germania, Austria şi Elveţia.

Organizaţia de studiu al pieţei a înregistrat în martie un volum mai mare al achiziţiilor de şerveţele şi detergenţi în Germania, în timp ce în Franţa s-a cumpărat mai mult peşte şi pastă de roşii, iar în Spania au crescut vânzările de produse de îngrijire a pielii şi de popcorn; şi în Italia s-a cumpărat mai mult popcorn, iar vopseaua de păr a devenit de asemenea mai populară în rândul cumpărătorilor. În Regatul Unit s-a remarcat creşterea consumului de frişcă, relatează Agerpres.

Citește și: Dintr-o modestă familie iugoslavă a ajuns prima doamnă a Americii: povestea de 50 de ani a Melaniei Trump

Articolele de bază din coşurile de cumpărături sunt însă similare în multe ţări, observă reprezentantul Nielsen. "Pentru consumatori, primul lucru urmărit de obicei este acoperirea nevoilor de bază", a arătat Ohlig.

Modelul este asemănător: la începutul epidemiei s-au cumpărat mai mute produse legate de sănătate, apoi tendinţa s-a orientat către măşti de protecţie şi dezinfectanţi. În faza a treia a crescut - "dramatic", apreciază Ohlig - acumularea de stocuri de alimente neperisabile. Pe măsură ce consumatorii se pregăteau pentru posibile interdicţii de circulaţie, s-au făcut mai multe cumpărături online.

Analiza Nielsen s-a bazat pe evaluarea vânzărilor mai multor produse în supermarketuri şi farmacii, comparativ cu perioada similară de anul trecut.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.