Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Decizie șoc: Carrefour nu va mai comercializa Pepsi, 7up și chipsurile Lay's, din cauza preţurilor mari

clearlyveg.com
carrefour

Carrefour şi-a anunţat clienţii din Franţa că nu va mai vinde produse PepsiCo precum Pepsi, chipsurile Lay's şi 7up, deoarece acestea au devenit prea costisitoare, în cea mai recentă luptă privind preţurile între retaileri şi producători de alimente giganţi.

De joi, rafturile cu produse PepsiCo din magazinele Carrefour din Franţa afişează o notă care spune ”Nu mai vindem acest brand din cauza creşterilor inacceptabile de preţ”, a declarat un purtător de cuvânt al retailerului francez.

PepsiCo a declarat în octombrie că plănuieşte creşteri ”modeste” de preţuri în acest an, deoarece cererea s-a menţinut în ciuda majorărilor, ceea ce a determinat-o să-şi majoreze estimarea de profit pentru 2023 pentru a treia oară consecutiv, potrivit news.ro.

În ultimul an, comercianţii cu amănuntul de produse alimentare din mai multe ţări, inclusiv Germania şi Belgia, au anunţat că au oprit comenzile de la firmele mari de bunuri de larg consum din cauza creşterii preţurilor, o tactică în negocierile de preţuri care au devenit mai grele din cauza inflaţiei.

Nu este clar dacă produsele PepsiCo aflate deja pe rafturile Carrefour vor fi retrase, a spus purtătorul de cuvânt, adăugând că nu poate împiedica cumpărătorii să le cumpere pe cele expuse.

Semnele vor fi puse doar în magazinele Carrefour din Franţa, a spus purtătorul de cuvânt, confirmând informaţiile din presa locală.

Carrefour a fost unul dintre cei mai activi comercianţi cu amănuntul care a contestat marii producători de bunuri de consum şi de alimente în privinţa preţurilor.

Anul trecut, a demarat o campanie de ”shrinkflation”, lipind avertismente pentru produsele care s-au micşorat în dimensiune, dar care costă mai mult.

În eforturile sale de a reduce inflaţia, guvernul francez a cerut retailerilor şi furnizorilor să încheie negocierile anuale privind preţurile în ianuarie, cu două luni mai devreme decât de obicei.

Date preliminare ale biroului de statistică INSEE au arătat joi că preţurile de consum în Franţa au crescut cu 4,1% în decembrie, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, inflaţia alimentară anuală scăzând la 7,1% de la 7,7% în luna precedentă.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.