Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

După ce ZECI de copii au MURIT CU ZILE, Ministerul Sănătăţii și UNICEF au lansat o campanie de promovare a vaccinării cu ROR

vaccin

Ministerul Sănătăţii și UNICEF au lansat, marţi, o campanie de promovare a vaccinării cu ROR (rujeolă-oreion-rubeolă) “Copilăria cel mai frumos cadou”, care are scopul de a informa părinţii despre importanţa vaccinării copiilor. Compania vizează, în special, comunităţile vulnerabile din România.

Ministerul Sănătăţii împreună cu UNICEF au lansat, marţi, o campanie de promovare a vaccinării - “Copilăria cel mai frumos cadou”, care are scopul de a informa părinţii despre importanţa vaccinării în copilărie. Este vorba despre vaccinul ROR (rujeolă-oreion-rubeolă), scrie Mediafax.

"Evenimentul reprezintă o nouă etapă în cadrul campaniilor de informare şi vaccinare demarate anul trecut alături de UNICEF şi OMS (Organizaţia Mondială a Sănătăţii). Astăzi împreună cu UNICEF vom lansa o campanie de promovare a vaccinării la nivel naţional. Am pregătit un spot video care sperăm ca va rula cât mai des pe canalele media astfel încât mesajul să fie perceput de cât mai mulţi părinţi. Este o campanie integrată (...) şi va avea şi o componentă outdoor", a declarat, marţi, ministrul Sănătăţii, Sorina Pintea, în cadrul conferinţei de lansare a campaniei.

Citește și: Klaus Iohannis UIMEȘTE după discuția cu Jean - Claude Juncker - Șeful statului mizează pe competența Guvernului Dăncilă

De asemenea, Sorina Pintea spune că scopul acestei campanii este de a informa părinții despre beneficiile vaccinării pentru a alege să își protejeze copiii. Obiectivul principal este recuperarea vaccinării copiilor conform Programului Național de Vaccinare.

De cealaltă parte, preşedintele Societăţii Române de Microbiologie, Alexandru Rafila, susţine că doar 5 % dintre copii din România studiază la şcoală despre educaţie pentru sănătate, precizând că o campanie de informare despre vaccinare este binevenită.

“Doar 5% dintre copiii din România fac programe de Educaţie pentru Sănătate, pentru că este o disciplină opţională. Sănătatea nu este opţională, sănătatea condiţionează dezvoltarea economică şi socială a unei ţări”, a spus Alexandru Rafila.

Campania va fi prezentă pe posturile de televiziune, în presa scrisă și în online, cu o componentă outdoor.

“Părinții și tutorii trebuie să fie informați despre beneficiile vaccinurilor și despre locurile unde își pot vaccina gratuit copiii, pentru a putea să le ofere acestora cel mai frumos cadou, Copilaria. În România, campaniile naționale de comunicare trebuie consolidate, iar rata de acoperire vaccinală trebuie îmbunătățită. Absența vaccinării duce la reapariția unor boli ce pot fi ușor prevenite prin această măsură”, a spus reprezentantul UNICEF în România, Pieter Bult.

Reprezentantul organizaţiei Mondiale a Sănătăţii în România, Mijana Grbic, susţine că prin această campanie se doreşte îmbunătăţirea ratei de vaccinare, iar persoanele ţintă sunt cele acre locuiesc în comune vulnerabile din România.

Campania este o continuare a campaniilor door-to-door de informare și recuperare vaccinală realizate, în 2018, de Ministerul Sănătății în parteneriat cu Organizația Mondială a Sănătății și UNICEF în mai multe comunități vulnerabile din județele Mehedinți și Bacău.

În cadrul sesiunilor de informare, o echipă de specialiști, formată din medic de familie, medic epidemiolog și psiholog, a prezentat părinților informații cu privire la beneficiile vaccinării și riscurile nevaccinării și a răspuns întrebărilor adresate de aceștia. Ministerul Sănătăţii anunţă că rata de acoperire vaccinală ROR a crescut în aceste comunități la peste 90%.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.