Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Elefant Online SA a obţinut în primele 6 luni din acest an o valoare totală a mărfurilor vândute de peste 120 milioane de lei

twitter.com
elefant.ro

Elefant Online SA, compania ce operează elefant.ro, a obţinut în primele 6 luni din acest an, o valoare a GMV - gross merchandise value de peste 120 milioane de lei, marcând astfel o creştere medie anuală de 31% la nivelul ultimilor doi ani, conform unui comunicat al companiei.

Gross merchandise value (GMV) este un indicator care exprimă valoarea totală a mărfurilor vândute într-o anumită perioadă, prin intermediul unui site. Este un instrument de măsurare a creşterii unui business din ecommerce. GMV deseori determină sănătatea companiei ecommerce pe o perioadă mai mare de timp.

Profitul brut în primul semestru din 2021 a marcat, de asemenea, o creştere medie de 46%, în raport cu perioada similară din ultimele două exerciţii financiare, potrivit Agerpres.ro.

Majorarea indicatorilor financiari a fost stimulată, în principal, de atragerea unui număr mai mare de vizitatori unici pe site. Spre exemplu, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în primul semestru din 2021 numărul de vizitatori unici pe elefant.ro a fost cu 25% mai mare.

"Anul a început cu o creştere robustă în ecommerce, care s-a diminuat apoi treptat după relaxarea restricţiilor. Începând din luna mai, românii şi-au orientat consumul mai mult către vacanţe, restaurante, spectacole şi magazinele de proximitate. Vedem această corecţie de piaţă ca pe una tranzitorie şi ne aşteptăm la o revenire a creşterii consumului online începând cu luna septembrie", explică Sergiu Chircă, director general al elefant.ro.

De la începutul anului, compania a deschis un showroom în Braşov şi un al doilea urmează să fie inaugurat peste câteva zile în centrul comercial Park Lake din Bucureşti.

"În strategia noastră de investiţii abordarea acestui segment - numit în industrie last mile şi care defineşte proximitatea faţă de client - este un element important. Vom deschide treptat şi alte showroom-uri astfel încât, până în 2025, preconizăm să avem în jur de 50 locaţii la nivel naţional", adaugă Sergiu Chircă.

elefant.ro este unul dintre cei mai mari retaileri online din România, oferind clienţilor o gamă extinsă de produse cu livrare prin curier, în propria reţea de showroom-uri, precum şi prin partenerii strategici, la nivel naţional. Fondat în 2010, Elefant s-a extins şi în afara ţării deschizând o filială la Chişinău, în Republica Moldova - magazinul online local elefant.md.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.