Simona Halep este aproape să semneze un nou contract cu un sponsor tehnic. Doi giganţi luptă pentru ocupanta locului 2 WTA. Halep se va hotârî în aceste zile, un lucru recunoscut şi de Ion Ţiriac, informează gândul.info.
"Întrebaţi-o! Stau la poartă acolo. Trebuie doar să aleagă. Putea în prima zi, a doua zi. Cred că a venit timpul să aleagă şi cred că o şi face", a spus Ion Ţiriac, potrivit DigiSport.
Lupta românilor cu corupția din politică, sub lupa Euronews. Ce spune Kovesi pentru postul britanic de televiziune / VIDEO
Prosport a scris recent că echipa Simonei Halep s-a înţeles în aceste zile cu concernul american Nike pentru o perioadă de patru de ani, după ce liderul mondial nu şi-a mai prelungit înţelegerea, la finalul anului trecut, cu gigantul german Adidas, producător devenit partener tehnic al constănţencei în ianuarie 2014.
Cu un capital imens de popularitate pe toate meridianele, dubla finalistă de la Roland Garros a tratat în ultimele săptămâni ale anului de pe alte poziţii cu compania fondată de neamţul Adi Dassler. Şi-a expus franc cerinţele de ordin financiar în faţa oamenilor cu drept de semnătură de la Adidas, însă oficialii germani nu au reuşit să-i satisfacă Simonei solicitările. Nemţii nu au mai plusat peste milionul de euro acordat pe sezon, iar oamenii din jurul elevei lui Cahill şi-au reconfigurat planul. "Mulţumesc, Adidas, pentru patru ani minunaţi! Şi o îmbrăţişare aparte pentru Claus Marten. Sunt puţin tristă, dar nerăbdătoare să văd ce-mi rezervă viitorul. An nou fericit tuturor şi mult noroc în 2018", a fost enigmaticul mesaj al Simonei, pe Twitter, când se scurgeau ultimele zile din 2017.
Alte două firme care care luptă pentru a obţine semnătura finalistei de la Australian Open sunt Under Armour şi New Balance.