Un antreprenor care folesește frecvent serviciile de curierat ale Sameday, se plânge că în ultima perioadă nu și-a primit banii pe mai multe colete expediate prin intremediul firmei mai sus menționate. Bărbatul susține că are de recuperat aproximativ 3.000 de lei de mai bine de trei săptămâni.
Bărbatul care are o afacere în domeniul reparațiilor de electonice și telefoane mobile a trimis 5 colete cu plata ramburs către clienții săi prin firma de curierat Sameday. El susține că nu a primit niciun leu după ce coletele au fost achitate la destinație.
Antreprenorul a sunat de multe ori la call-center-ul Sameday, fiind unicul număr diposnibil pentru a contacta firma de curierat, și de fiecare dată i s-a spus că se va rezolva, sau că îl va contacta un superior din firmă - asta nu s-a întâmplat niciodată, plimbându-l timp de 3 săptămâni.
Pare a fi o practică frecventă
Mai mult, când a cerut o adresa de mail sau un număr de contact de la departamentul financiar al firmei de curierat i s-a răspuns că sunt date confidențiale.
Într-una din multipelele discuții pe care antreprenorul le-a avut cu operatorul call-center acesta i-a transmis ca nu e un caz singular și că se cunoaște situația de către superiori, promițându-i de fiecare dată că „se va rezolva”.
Stiriepesurse.ro a sunat la call-center pentru un punct de vedere, însă până la publicarea acestui articol nu am primit un răspuns.
Comentează