Hipermarketul Cora România şi-a relansat site-ul, www.cora.ro, noua variantă permiţând plasarea comenzii în trei etape - înscrierea adresei, plata şi sumarul comenzii, potrivit unui comunicat remis marţi de companie, conform Agerpres.
Noul site este rezultatul unei investiţii de 500.000 de euro şi confirmă concentrarea companiei asupra dezvoltării canalului strategic de e-commerce, a cărui creştere a fost accelerată de contextul ultimilor doi ani. Pe site sunt listate peste 40.000 de produse.
Cu ajutorul inteligenţei artificiale, funcţia de căutare în noul site este optimizată, astfel încât clienţii să primească sugestii conform comportamentului şi preferinţelor lor.
Totodată, site-ul permite gestionarea datelor personale, a adreselor de livrare şi facturare, a cardurilor de credit, anularea şi urmărirea comenzilor, dar şi gestionarea facturilor.
Din datele deţinute de cora, cele mai comandate produse online sunt băuturile, produsele de băcănie, legumele şi fructele, dar şi detergentul, produsele de igienă şi cosmeticele.
În general, bugetul de achiziţii al clientului de pe site este de 400 - 500 de lei, iar frecvenţa cumpărăturilor este de două ori pe lună.
Profilul cumpărătorului online al cora este următorul: vârsta între 34 - 49 de ani (42%) şi 50 - 55 de ani (22%); absolvenţi de liceu şi facultate (74%), căsătoriţi (72%).
Momentul preferat pentru cumpărături online al clienţilor cora este după-amiaza, când comandă 38% dintre clienţi, în timp ce seara comandă 28% dintre clienţi.
Livrarea la domiciliu a comenzilor plasate pe site-ul cora.ro se face în maximum 24 de ore.
Canalul e-commerce al cora a fost consolidat anul trecut, o dată cu lansarea noului format de shopping cora Urban, magazin de proximitate care funcţionează şi ca punct de pick-up al comenzilor online.
Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, operează în prezent 10 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe, magazinele cora Urban şi platforma de e-commerce cora.ro.
În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, a fost lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanţ comercial cu livrare tip drive din România.
Hipermarketul Cora ține pasul cu noile alegeri ale clienților. A relansat o noua variantă a platformei pentru comenzi online, investițiia fiind de 500.000 euro
Explorează subiectul
Articole Similare

0
'Unii vă vor spune că e dezastru! Nu este!'. Adrian Câciu (PSD) explică situația economică a României după primele 8 luni - avertismentul lansat
0

2.054
VIDEO Un drum uriaș prinde contur în România: decizia oficială luată azi pentru un proiect istoric
2.054

3.256
ŞOCANT. Slovenii au reuşit să preia ostil Fondul Proprietatea
3.256

936
Aurul nu dă semne de oboseală și urcă spre culmi istorice. Investitorii spun că nu se oprește aici
936

4.523
Se pune frână proiectului de suflet al lui Bolojan: Șoseaua de mare viteză care leagă România de Europa, blocată la centru
4.523

1.656
VIDEO Ilie Bolojan promite scăderea facturilor la energie din 2026: 'Facturile ar trebui să scadă, pentru că vor intra în funcțiune noi modalități de stocare a energiei'
1.656

64
AMEPIP anunţă reluarea procedurii de selecţie pentru membrii Consiliului de Admnistrație ai Iprochim SA
64

62
Parteneriat de un miliard de dolari între Arabia Saudită şi Trump Organization: Ce presupune 'Trump Plaza Jeddah'
62

4.260
Cutremur pe piața asigurărilor: ASF interzice un gigant lider regional să vândă polițe
4.260

1.402
Articol în presa străină: Între Franța și Grecia: România, lider la deficit în Uniunea Europeană. Cât e economie și cât e politică?
1.402

894
Ministrul Finanţelor, după publicarea recrificării bugetare: 'Ne asigurăm că statul îşi poate îndeplini toate obligaţiile'
894

130
Moment istoric pentru Hunedoara: BERD finanțează cu 14 milioane de euro cel mai mare proiect de apă și canalizare din județ
130

73
România își consolidează parteneriatul energetic cu Japonia. Cristian Bușoi: 'Putem atrage investiții în regenerabile și hidrogen'
73
Comentează