Hipermarketul Cora România şi-a relansat site-ul, www.cora.ro, noua variantă permiţând plasarea comenzii în trei etape - înscrierea adresei, plata şi sumarul comenzii, potrivit unui comunicat remis marţi de companie, conform Agerpres.
Noul site este rezultatul unei investiţii de 500.000 de euro şi confirmă concentrarea companiei asupra dezvoltării canalului strategic de e-commerce, a cărui creştere a fost accelerată de contextul ultimilor doi ani. Pe site sunt listate peste 40.000 de produse.
Cu ajutorul inteligenţei artificiale, funcţia de căutare în noul site este optimizată, astfel încât clienţii să primească sugestii conform comportamentului şi preferinţelor lor.
Totodată, site-ul permite gestionarea datelor personale, a adreselor de livrare şi facturare, a cardurilor de credit, anularea şi urmărirea comenzilor, dar şi gestionarea facturilor.
Din datele deţinute de cora, cele mai comandate produse online sunt băuturile, produsele de băcănie, legumele şi fructele, dar şi detergentul, produsele de igienă şi cosmeticele.
În general, bugetul de achiziţii al clientului de pe site este de 400 - 500 de lei, iar frecvenţa cumpărăturilor este de două ori pe lună.
Profilul cumpărătorului online al cora este următorul: vârsta între 34 - 49 de ani (42%) şi 50 - 55 de ani (22%); absolvenţi de liceu şi facultate (74%), căsătoriţi (72%).
Momentul preferat pentru cumpărături online al clienţilor cora este după-amiaza, când comandă 38% dintre clienţi, în timp ce seara comandă 28% dintre clienţi.
Livrarea la domiciliu a comenzilor plasate pe site-ul cora.ro se face în maximum 24 de ore.
Canalul e-commerce al cora a fost consolidat anul trecut, o dată cu lansarea noului format de shopping cora Urban, magazin de proximitate care funcţionează şi ca punct de pick-up al comenzilor online.
Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, operează în prezent 10 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe, magazinele cora Urban şi platforma de e-commerce cora.ro.
În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, a fost lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanţ comercial cu livrare tip drive din România.
Hipermarketul Cora ține pasul cu noile alegeri ale clienților. A relansat o noua variantă a platformei pentru comenzi online, investițiia fiind de 500.000 euro
Explorează subiectul
Articole Similare

455
FMI cere României disciplină totală: reforme dure și consolidare fiscală pentru a evita riscuri majore / Ce spune despre creșterea economică și inflație (raport)
455

11
Inspectorii vamali de la Constanța Sud au reținut bunuri contrafăcute în valoare de 2 milioane lei
11

10
Biofarm își consolidează poziția pe piața farmaceutică românească
10

1.095
Motivul din spatele crizei de ouă din supermarketuri: Fenomenul care se petrece în Occident afectează România
1.095

1.925
Se pregătește o mega tranzacție: Frații Dedeman vor să cumpere Carrefour/ Reacția Consiliului Concurenței
1.925

1.642
Cum au ajuns 128 de pușcăriași să fie ”promovați” gardieni: Unul dintre deținuți a fost condamnat pentru omor
1.642

2.169
Surpriză de proporții! Lukoil ar putea ajunge în mâinile americanilor - Un gigant pregătește lovitura de 22 de miliarde de dolari
2.169

29
550.000 de lei amendă pentru Primăria București. Calitatea aerului, o problemă fără rezolvare
29

1.659
Ministrul Finanțelor, după ce a studiat ultimul raport al FMI care vizează România: Recunoaște asumarea responsabilității
1.659

85
Radu Miruță: Cartea electronică de identitate trebuie integrată cu cât mai multe entități
85

39
Grupul PPC inaugurează un parc fotovoltaic de 130 MW la Călugăreni
39

646
Austeritate, dar nu de sărbători. Primăriile din România plătesc sume colosale pentru ornamentele de Crăciun
646

6.052
VIDEO Ce șanse sunt ca euro să scadă sub 5 lei? Mugur Isărescu: 'Vă fac o declarație, pe care de regulă nu o fac și pe care nu o face nimeni la BNR'
6.052


















Comentează