Hipermarketul Cora România şi-a relansat site-ul, www.cora.ro, noua variantă permiţând plasarea comenzii în trei etape - înscrierea adresei, plata şi sumarul comenzii, potrivit unui comunicat remis marţi de companie, conform Agerpres.
Cu ajutorul inteligenţei artificiale, funcţia de căutare în noul site este optimizată, astfel încât clienţii să primească sugestii conform comportamentului şi preferinţelor lor.
Totodată, site-ul permite gestionarea datelor personale, a adreselor de livrare şi facturare, a cardurilor de credit, anularea şi urmărirea comenzilor, dar şi gestionarea facturilor.
Din datele deţinute de cora, cele mai comandate produse online sunt băuturile, produsele de băcănie, legumele şi fructele, dar şi detergentul, produsele de igienă şi cosmeticele.
În general, bugetul de achiziţii al clientului de pe site este de 400 - 500 de lei, iar frecvenţa cumpărăturilor este de două ori pe lună.
Profilul cumpărătorului online al cora este următorul: vârsta între 34 - 49 de ani (42%) şi 50 - 55 de ani (22%); absolvenţi de liceu şi facultate (74%), căsătoriţi (72%).
Momentul preferat pentru cumpărături online al clienţilor cora este după-amiaza, când comandă 38% dintre clienţi, în timp ce seara comandă 28% dintre clienţi.
Livrarea la domiciliu a comenzilor plasate pe site-ul cora.ro se face în maximum 24 de ore.
Canalul e-commerce al cora a fost consolidat anul trecut, o dată cu lansarea noului format de shopping cora Urban, magazin de proximitate care funcţionează şi ca punct de pick-up al comenzilor online.
Cora România, parte a grupului Louis Delhaize, operează în prezent 10 hipermarketuri în Bucureşti şi în marile oraşe, magazinele cora Urban şi platforma de e-commerce cora.ro.
În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, a fost lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanţ comercial cu livrare tip drive din România.