Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Huawei îşi deschide în Romania hub-ul de coordonare a Huawei Ads pentru ţările din Balcani

Wccftech
Huawei

Platforma de publicitate Huawei Ads va fi coordonată în nouă ţări din regiune dintr-un nou hub deschis la Bucureşti, potrivit unui comunicat de presă al companiei de tehnologie, transmis marţi AGERPRES.

"Bazat pe licitaţii în timp real (RTB), serviciul oferă soluţii de publicitate pentru site-uri web şi aplicaţii şi are ca scop constituirea unei noi modalităţi de comunicare între partenerii şi utilizatorii dispozitivelor Huawei ce rulează Huawei Mobile Services. Huawei îşi deschide în Romania hub-ul de coordonare a Huawei Ads pentru ţările din Balcani, care va conduce activitatea din Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Republica Moldova, Muntenegru, Macedonia de Nord, România, Serbia şi Slovenia. Hub-ul va avea sprijin din partea a peste 200 de specialişti regionali şi locali care vor dezvolta relaţiile de business cu partenerii locali", se arată în comunicat.

Potrivit sursei citate, platforma de publicitate va permite agenţiilor de profil sau clienţilor direcţi să desfăşoare campanii prin care să îşi atingă obiectivele propuse, având la dispoziţie multiple tipuri de anunţuri şi campanii.

"Folosind aceste noi metode de promovare, cei care doresc să-şi facă publicitate beneficiază de costuri reduse în comparaţie cu alte platforme, de tipuri de anunţuri diversificate (video, imagine, text, app icon), multiple metode de licitare (CPC, CPM, CPD, CPI) dar şi de bugete speciale pentru testarea platformei. Aceste soluţii de promovare pot fi utilizate pentru creşterea vânzărilor (e-commerce) şi a vizibilităţii brandurilor sau pentru descărcări de aplicaţii şi reprezintă un mijloc direct prin care se poate ajunge la utilizatorii Huawei. Huawei Ads asigură targetare precisă deţinând propria platformă de gestionare a datelor (DMP), unde se pot crea audienţe specifice prin intermediul a peste 100 de tag-uri disponibile. Publicul ţintă este identificat în funcţie de interese, hobby-uri, remarketing sau re-engagement sau caracteristici mai specifice bazate pe comportamentul utilizatorului în diferite aplicaţii. De asemenea, Huawei Ads vine la pachet cu o serie de caracteristici pentru a explora audienţe noi prin intermediul datelor demografice sau modelul de telefon folosit", precizează reprezentanţii Huawei, potrivit Agerpres.ro.

În ceea ce priveşte securitatea datelor, Huawei Ads are servere locale în Europa şi respectă legile locale şi Regulamentul UE privind protecţia datelor.

"Când am lansat platforma de Ads, ne-am propus doar să oferim un canal de monetizare dezvoltatorilor noştri care s-au alăturat noului ecosistem HMS. Au trecut 2 ani şi am constatat că am putea face mult mai mult decât atât. În acest moment platforma are impresii zilnice de 10 ori mai multe decât în 2020, iar 600 de parteneri europeni mizează pe creşterea afacerilor prin Huawei Ads.

Romania este una din cele mai mari pieţe pentru noi în Europa Centrală şi de Est şi ne dorim ca această nouă linie de business să se dezvolte rapid şi să avem cât mai multe partneriate de succes", a explicat Sharon Ren, Head of Romania Ecosystem Development & Operations Huawei Consumer Business Group.

Soluţiile de publicitate Huawei includ: Programmatic Display, AppGallery şi Search Network.

"În România, Huawei Ads are traficul generat din trei surse, respectiv aplicaţiile din AppGallery, unde există cel mai mare trafic, aplicaţiile dezvoltate de Huawei, preinstalate pe dispozitivele companiei (ex: Huawei Video, Browser, Huawei Music etc.), şi părţi terţe, ale căror reclame pot fi afişate nu numai pe telefoanele Huawei, dar şi pe alte dispozitive HMS. Aplicaţiile Huawei Video şi Music au deja reclame integrate", subliniază sursa citată.

Produsele şi serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de ţări, deservind mai mult de o treime din populaţia lumii. Compania are 14 centre de cercetare şi dezvoltare în ţări, precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India şi China.

Huawei Consumer BG este una dintre cele trei filiale ale companiei şi include smartphone-uri, computere şi tablete, dispozitive portabile şi servicii cloud etc.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.