Ilegalitate crasă a Administrației Fritz legată de autobuzele electrice
Timișoara este în curs de a primi 44 autobuze electrice articulate Karsan, pe un proiect pe fonduri europene al Administrației Robu, cu o cofinanțare locală de doar 2%. Un număr de exemplare au și sosit, au fost recepționate și introduse în trafic, cu multă laudă a Primarului Fritz, a cărui singură contribuție este schimbarea culorilor de la cele tradiționale, alb-violet, la galben-negru, culori copiate de pe drapelul național al Germaniei... Poate pentru că Primarul Fritz nu are cetățenie română, el este doar cetățean german.
Surse din interiorul Primăriei, demne de încredere, ne-au informat că Administrația Fritz a recepționat primele autobuze închizând ochii la neconformități grave, cu cerințele de la licitație, din caietul de sarcini întocmit de Administrația Robu, faptă ce reprezintă infracțiune, pedepsită cu închisoare!
Iată despre ce este vorba la modul cel mai concret:
(1) Instalația de climatizare este cu Motor Termic, deși caietul de sarcini cere 0% procese termice, respectiv totul (100%) electric
(2) Încărcarea Rapidă este de aproape 3 ori mai lentă decât prevede Caietul de Sarcini
(3) Autonomia de mers este mult mai mică decât cea din Caietul de Sarcini
(4) Plouă înăuntru (!!!)
(5) Mecanismul de direcție este nefiabil, apărând blocări extrem de periculoase în timpul mersului
Într-o asemenea situație, organele de urmărire penală au obligația să se autosesizeze, fapta descrisă mai sus fiind extrem de gravă.