Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

INVESTIȚIE majoră a Primăriei București: Traficul va fi mult mai lejer

evz.ro
gabriela firea congres PSD

Primăria Capitalei ar putea delimita traficul auto de cei aproape 22 de kilometri ai liniei de tramvaie 1 şi 10, urmând să investească peste 6 milioane de lei în montarea unui gard de oţel, după modelul liniilor tramvaielor 41 şi 21, potrivit unui proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB) de săptămâna viitoare.

„Circulaţia tramvaielor pe traseul liniei 1/10 este îngreunată de cea a autovehiculelor care pătrund pe ampriza liniei de tramvai, neputându-se asigura o frecvenţă de circulaţie constantă, conform graficelor stabilite. Aplicarea acestui tip de reglementare a circulaţiei rutiere contribuie la creşterea vitezei de exploatare a tramvaielor şi o frecvenţă mai bună de circulaţie a acestora, ceea ce este în beneficiul cetăţenilor”, se arată în expunerea de motive.

Citește și: Veste TRĂSNET pentru Antena 3, după ce a pierdut procesul cu Kovesi! Un personaj cunoscut vrea să dea televiziunea în judecată

Astfel, dacă proiectul va fi aprobat în şedinţa CGMB, municipalitatea va monta un gard din oţel, după modelul liniilor de tramvaie 41 şi 21, care să delimiteze linia tramvaielor de traficul auto general, pe un traseu de aproximativ 21,6 kilometri, exceptând intersecţiile, zonele de acces şi zona peroanelor, scrie news.ro.

Municipalitatea arată că separarea liniei de tramvai de restul traficului duce la creşterea medie a vitezei, precum şi la creşterea numărului de călători cu aproape 440 de călători/oră/sens pentru linia 1 şi de aproximativ 450 de călători/oră/sens pentru linia 10, iar venitul suplimentar să fie de 417.924 de lei pe lună.

Citește și: Acuze grave ale lui Dan Negru! De ce l-ar fi refuzat, de fapt, Televiziunea Română pe Andrei Gheorghe .

„Un alt avantaj va fi acela de diminuare a accidentelor cu terţi participanţi la trafic şi pietoni care nu vor mai avea acces la intersecţia cu calea de rulare a tramvaielor, decât prin locuri prestabilite”, se mai arată în proiect.

Investiţia este estimată la 6,28 de milioane de lei.

Citește și: S-a aflat! Cine o va înlocui pe Andreea Mantea la Kanal D .

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.