Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Levi Strauss anticipează un profit ridicat în acest an, datorită revenirii puternice a cererii pentru jeanşii şi jachetele companiei

MUJO
blugi skinny

Levi Strauss anticipează un profit ridicat în acest an, după depăşirea estimărilor trimestriale, datorită revenirii puternice, peste aşteptări, a cererii pentru jeanşii şi jachetele companiei, pe toate pieţele sale, după pandemia de Covid-19, transmite Reuters.

Clienţii care îşi reîmprospătează garderobele după carantinele şi restricţiile de câteva luni legate de Covid-19 stimulează vânzările de blugi şi haine de stradă ale Levi, American Eagle) şi Abercrombie & Fitch, potrivit news.ro.

"Aproximativ 35% dintre consumatorii din SUA şi-au schimbat dimensiunile taliei. O parte dintre acestea în creştere, iar altele în scădere, un alt motiv pentru care oamenii să iasă şi să-şi actualizeze garderoba", a declarat directorul general Charles Spuse Bergh în conferinţa de prezentare a profiturilor trimestriale.

Levi beneficiază, de asemenea, de colaborările sale cu o serie de mărci, inclusiv Valentino, şi de strategia sa de dezvoltare a vânzărilor directe către consumatori, care în mare parte a contribuit la creşterea marjei brute ajustate cu 6,7 puncte procentuale, până la 58,2% în al doilea trimestru.

Promoţiile mai mici, creşterea preţurilor şi economiile făcute la aprovizionare au susţinut, de asemenea, marjele, a spus compania, cunoscută pentru blugii Signature şi Levi's 501.

Proprietarul mărcilor Denizen şi Dockers prognozează un profit pe acţiune în anul fiscal 2021 cuprins între 1,29 dolari şi 1,33 dolari, peste estimările de 1,15 doalari. De asemenea, Levi prevede ca veniturile din a doua jumătate a anului să fie peste nivelurile pre-pandemice din 2019.

Veniturile nete s-au dublat la 1,28 miliarde dolari în al doilea trimestru încheiat la 30 mai, depăşind estimările Refinitiv IBES, de 1,21 miliarde dolari.

Cu excepţia elementelor excepţionale, Levi a câştigat 23 de cenţi pe acţiune, comparativ cu estimările de 9 cenţi.

Veniturile prin canale digitale au crescut cu 75%, pe măsură ce oamenii au fost atraşi de uşurinţa de a primi comenzile livrate la uşă.

Levi a declarat că îşi va îmbunătăţi afacerile digitale prin investiţii în centrele de distribuţie şi în programul său care permite clienţilor să preia comenzi online în magazine.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.