Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Lucrările la banda unică de transport pentru liniile 1 și 10 încep sâmbătă, informează Primăria Capitalei

tramvai

Primăria Capitalei anunță că demarează, sâmbătă, lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai ale RATB 1 și 10, prin montarea unor stâlpi de separare a liniilor de traficul mașinilor, informează mediafax.

„Primăria Capitalei, prin RATB, demarează mâine, 7 iulie 2018, lucrările de creare a benzii unice de transport pentru liniile de tramvai 1 și 10, prin montarea unor stâlpișori de separare a liniilor de tramvai de traficul auto. RATB va desfășura lucrările pe două pe două tronsoane ale traseului, și anume: pe B-dul Timișoara, de la intersecția cu B-dul Vasile Milea, până la intersecția cu str. Răzoare; pe Șoseaua Viilor, de la intersecția cu str. Constantin Istrati, până la intersecția cu Calea Șerban Vodă. Așadar, RATB îi roagă pe deținătorii de vehicule ca în următoarele zile să nu lase mașinile parcate pe prima bandă de circulație în zonele menționate, pentru a nu îngreuna traficul și desfășurarea lucrărilor”, au precizat reprezentanții Primăriei Capitalei, printr-un comunicat de presă.

Sursa citată a mai subliniat că săptămâna viitoare RATB va începe montarea de garduri separatoare pe alte două tronsoane, unul cuprins între pasajul Obor și bulevardul Timișoara, pe arterele Șoseaua Ștefan cel Mare, bulevardul Iancu de Hunedoara, bulevardul Vasile Milea și altul pe strada Constantin Istrati, de la intersecția cu strada Progresului (Trafic Greu) până la intersecția cu Șos. Viilor.

„Lungimea totală a traseului celor două linii de pe inelul central al orașului este de 21,6 km, din care 19,6 km de traseu va fi delimitat cu gard de protecție, iar circa 2 km cu stâlpi flexibili. raseul liniilor 1 și 10 asigură preluarea călătorilor din sudul orașului (la terminalul Romprim) și transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluției, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piața Victoriei, Șos. Ștefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcărești”, informează Primăria.

Reprezentanții municipalității spun că prin soluția propusă, respectiv instituirea benzii proprii pentru acest traseu, se obține „o viteză sporită de exploatare și o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens, așa cum s-a întâmplat în cazul liniei 21, care s-a dovedit un mare succes”.

„Astfel, pe lângă creșterea ritmicității, linia 21 oferă acum posibilitatea de realizare a călătoriilor într-un timp mai scurt cu până la 20 de minute, iar pe tronsonul aglomerat de pe Șos. Colentina a scăzut cererea de transport pe liniile RATB paralele, ai căror călători au început să prefere tramvaiul. Vehiculele devenite astfel disponibile au fost utilizate pe alte linii, care aveau o cerere mai mare. Totodată, redistribuirea vehiculelor RATB creează efecte benefice pentru traficul general al orașului”, mai spune Primăria Capitalei.

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.