Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Ministrul Turismului, declarații incredibile despre ministerul pe care-l conduce: 'Este o PROBEMĂ'

telegraf - constanta
Mircea Titus Dobre

Ministrul Turismului Mircea-Titus Dobre s-a arătat în continuare nemulțumit de situația ministerului, după ce a declarat că sistemul în care lucrează este unul "cangrenat, în care fiecare protejează pe fiecare, iar la rezultate nu avem niciun fel de rezultate” și că nu poate da afară funcționarii din propriul său minister pentru că au venit prin concurs.

"Nu este generalizat că asta înseamnă că instituția nu ar funcționa deloc. Aici vorbim de marea majoritatea care lucrează cel puțin în Ministerul Turismului. Dar în ceea ce privește Ministerul Turismului este o problemă. Este și o problemă mai veche. Pentru că din 2002, de când s-a desființat ministerul și s-a trasformat întru-un fel de autoritate, toți oamenii aceștia au fost plimbati de la ministerul Transporturilor, apoi la IMM, de acolo la Ministerul Economiei. Și nu este un lucru normal, pentru că dacă vorbim despre turism vorbim de un lucru pozitiv, de o chestiune dinamică și ar trebui să vorbim de o prioritate națională. (...) Bulgaria a tratat ca prioritate acest domeniu de activitate, România nu. Nu am cifre exacte, dar să vedem dacă știm la noi în țară cât facem. Nu știu dacă este doar 1,5% din PIB”, a adeclarat ministrul Turismului la Sinteza Zilei de la Antena 3.

Citește și: Sorin Grindeanu, așa cum nu l-ați mai văzut: Drive test cu un autoturism Dacia Duster / GALERIE FOTO

La rândul său, Alin Burcea, președintele ANAT, a făcut și o comparație dintre România și Bulgaria: "Noi avem 2.2 milioane. Bulgarii au 8 milioane. Această cifră e dată de ei. E clar că stau mult mai bine, pentrur că în perioada comunistă au creat niște branduri, care au supraviețuit și după 89. (...) Miorița zace în noi și am avut fel de fel de sincope. Anul trecut am avut doar două milioane de euro pentru promovare. Cu două milioane de euro abia am putut să participam la târguri, această sumă a fost derizorie”.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.