MTV Entertainment Group (MTVE) a anunţat lansarea unei iniţiative multianuale, "Mental Health is Health", concepută pentru a limita criza tot mai amplă provocată de afecţiunile care deteriorează sănătatea mintală, relatează joi variety.com.
Citește și: Surse parlamentare - Mărul otrăvit: Ce ar ascunde oferta-surpriză a lui Florin Cîțu pentru specialiștii PSD
Campania se va folosi de puterea naraţiunilor pentru a elimina stigmatul asociat sănătăţii mintale şi pentru a stimula o serie de schimbări comportamentale şi culturale. MTVE şi-a luat angajamentul de a dubla numărul naraţiunilor despre sănătatea mintală care vor fi prezentate în cadrul portofoliului său ce cuprinde peste 100 de emisiuni de televiziune şi a anunţat că va colabora cu USC Annenberg Inclusion Initiative pentru a se asigura că toate prezentările sale vor fi autentice şi nuanţate.
Un studiu comandat recent de MTV a descoperit că 92% dintre adulţi consideră că promovarea sănătăţii mintale în programe de divertisment este o chestiune importantă, deşi un studiu realizat în 2019 de USC Annenberg Inclusion Initiative a găsit că doar 7% dintre personajele care apar în cele mai urmărite 100 de show-uri TV se confruntă cu afecţiuni ale sănătăţii mintale, iar multe dintre acele personaje nu sunt prezentate într-o manieră pozitivă.
Prin noua sa iniţiativă "Mental Health is Health", postul MTV doreşte să continue succesul obţinut cu o serie de campanii precedente, precum "Get Yourself Tested", care a contribuit la creşterea cu 51% a gradului de conştientizare a populaţiei americane în privinţa bolilor cu transmitere sexuală, şi serialul "16 & Pregnant", care a dus la o scădere a numărului de naşteri raportate în rândul adolescentelor americane la nivel naţional.