Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

NEBUNIA la români: Și-au cumpărat ochelari ca să se protejeze de coronavirus

ochelari lensa

Lensa.ro, magazin online de optică din România, a anunţat, luni, că a înregistrat vânzări record în weekend-ul de mărţişor, cu un nivel depăşit doar de perioada de Black Friday, în condiţiile în care clienţii au cumpărat ochelari inclusiv pentru protecţia împotriva coronavirus, potrivit news.ro.

Peste 1.000 de perechi de ochelari de soare şi de vedere au fost comandate în showroom-urile Lensa şi în magazinul online. Ochelarii de soare şi de vedere au fost în topul cererilor clienţilor, care au avut de ales atât între modelele la reducere şi modelele din noua colecţie 2020.

"Clienţii noştri au decis să profite de oferta de Mărţişor şi acest lucru s-a văzut inclusiv în traficul din magazinul din Bucureşti. De data aceasta, am avut şi cereri mai puţin obişnuite din partea câtorva clienţi, care au dorit să-şi protejeze ochii de coronavirus, probabil în urma informaţiilor privind răspândirea virusului prin gură, nas şi ochi. Ochelarii de vedere şi ochelarii de soare reprezintă o barieră eficientă împotriva vântului şi a prafului. Cu toate acestea, nu avem informaţii privind eficienţa protecţiei împotriva viruşilor. Este, probabil, o măsură suplimentară de precauţie”, a precizat Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.

Citește și: După ce au golit rafturile, speriați de coronavirus, românii vor să dea marfa înapoi

Specialiştii recomandă curăţarea frecventă a ochelarilor de vedere şi de soare, cu apă caldă şi săpun sau cu soluţii speciale. Oftalmologii recomandă, în orice sezon, protecţia ochilor de soarele puternic.

Ochelarii de soare protejează vederea de razele UV, iar ochelarii de vedere redau o vedere clară. Protecţia la vânt, praf şi alte microorganisme poate fi un beneficiu colateral, potrivit retailerului.

Lensa deţine 4 showroom-uri proprii în România, în oraşele Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi. Investiţiile totale în extinderea reţelei fizice depăşesc 300.000 euro. Noi investiţii vor fi anunţate ulterior.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.