Netflix a inaugurat un nou tip de raport, mult mai detaliat decât orice a oferit până acum, care arată, în ore de vizionare, care sunt cele mai urmărite producţii din cadrul platformei. Este o schimbare mult așteptată, în special de fanii serialelor, care vor putea să își dea seama de calitatea acestora și în funcție de timpul alocat de către alți utilizatori, informează News.ro.
Engagement Report, cum îl numeşte compania americană, realizează o ierarhie a conţinutului disponibil pe Netflix, în funcţie de timpul alocat de abonaţi pentru vizionare.
Primul raport de acest gen conţine toate titlurile care au numărat peste 50.000 de ore de vizionare în primele şase luni ale acestui an şi este un simplu tabel, care mai include data lansării şi disponibilitatea.
Ce arată primul raport
În fruntea primului astfel de raport emis de Netflix se află The Night Agent: Season 1, care, cu 812.100.000 de ore, se află la mare distanţă de celelalte creaţii.
Acesta este urmat de Ginny & Georgia (665.100.000 de ore), The Glory (622.800,.000 de ore), Wednesday (507.700.000) şi Queen Charlotte: A Bridgerton Story (503.000.000).
Netflix va publica acesta gen de rapoarte de două ori pe an.