Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

O bornă kilometrică simbolică a fost amplasată pe locul unde va fi construit Punctul de Trecere a Frontierei de pe viitoarea autostradă Timişoara-Moraviţa

autostrada hemus

Locul în care va fi construit Punctul de Trecere a Frontierei de pe viitoarea autostradă A9 Timişoara-Moraviţa, care va lega România de Serbia a fost stabilit. În acest loc a fost amplasată simbolic o bornă kilometrică ce arată punctul zero al şoselei de mare viteză, potrivit news.ro.

„Poziţia viitorului Punct de Trecere a Frontierei de la Moraviţa, de pe autostrada A9 Timişoara – Moraviţa, a fost stabilită zilele trecute, la a doua reuniune a Grupului de lucru la nivel de experţi. Cu această ocazie, în locul unde va fi noul PTF, a fost amplasată şi o bornă kilometrică simbolică – Km 0 al A9”, a transmis DRDP Timişoara.
O întâlnire a celor responsabili de construirea autostrăzii, atât din partea română, cât şi din partea sârbă, a avut loc la Moraviţa, în judeţul Timiş.
„Detaliile referitoare la conexiunea între autostrada Timişoara – Moraviţa şi autostrada Belgrad – Vatin şi stadiul celor două proiecte au fost discutate la întâlnirea care a avut loc la Moraviţa şi la care au participat reprezentanţi ai Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, CNAIR, DRDP Timişoara, Autoritatea Vamală din România, Inspectoratul Teritorial al Poliţiei de Frontieră Timişoara, proiectantul desemnat pentru elaborarea studiului de fezabilitate – Search Corporation –, precum şi reprezentanţii Întreprinderii Publice a Drumurilor din Republica Serbia”, mai precizează DRDP Timişoara.
Documentaţia pentru viitoarea Autostradă care să lege Timişoara de Belgrad se apropie de finalizare. Studiul de fezabilitate întocmit de Egis a fost depus pentru obţinerea avizului de mediu.
Studiul de fezabilitate, cu toate avizele, trebuie să fie gata cel târziu în luna septembrie.
În paralel, tot în această etapă, se fac şi ultimele intervenţii pentru încheierea Studiului Geotehnic, în baza căruia se poate realiza ulterior proiectarea şi dimensionarea structurii rutiere.
Zilele acestea, specialiştii forează în zona Liebling – Jebel din judeţul Timiş.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.