Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

O echipă de 20 de persoane asigură la ARR implementarea legislaţiei privind transportul alternativ

O structură formată din 20 de persoane funcţionează la nivelul Autorităţii Rutiere Române (ARR), pentru a se asigura implementarea corespunzătoare a legislaţiei privind transportul alternativ şi care produce efecte începând cu data de 1 februarie 2020, se arată într-un comunicat de presă al Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor (MTIC), potrivit Agerpres.

Potrivit sursei citate, din totalul celor 20 de persoane, 12 privin din cadrul personalului existent la nivelul structurii centrale şi opt persoane sunt detaşate de la agenţiile teritoriale (două persoane de la Agenţia teritorială Călăraşi, două persoane de la Agenţia teritorială Prahova şi câte o persoană de la agenţiile teritoriale ARR din judeţele Constanţa, Dâmboviţa, Buzău, Giurgiu).

În cursul zilei de sâmbătă, între orele 9:00 - 14:00, persoanele interesate s-au putut prezenta la Agenţia Teritorială A.R.R. - Bucureşti şi Agenţia Teritorială A.R.R. - Ilfov pentru eliberarea documentelor necesare în vederea efectuării de transport alternativ, respectiv: autorizaţii pentru transportul alternativ cu autoturism şi conducător auto, copii conforme ale autorizaţiei pentru transportul alternativ, ecusoane transport alternativ şi certificate de atestare a pregătirii profesionale pentru conducătorii auto care efectuează transport în regim de închiriere.

Citește și: Se cer 4 măsuri urgente! Solicitare către ministrul Educației, Monica Anisie!

"În ceea ce priveşte sediul central al ARR, duminică activitatea se va desfăşura între orele 9-16, doar pentru soluţionarea dosarelor deja depuse. Soluţionare dosarelor se face în circa 6 zile lucrătoare faţă de termenul de 15 zile lucrătoare prevăzut de norma legală. Toţi cei interesaţi pot accesa portalul dedicat transportului alternativ http://ta.arr.ro şi pe baza numărului de înmatriculare pot afla stadiul de soluţionare al dosarelor", a menţionează sursa citată.

Începând cu data de 1 februarie 2020, au intrat în vigoare dispoziţiilor OUG 49/2019 privind activităţile de transport alternativ cu autoturism şi conducător auto.

În acest sens, datele Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor (MTIC) arată că, până în prezent, dintr-un total de 1.908 de autorizaţii de transport alternativ emise la nivelul ţării, în Bucureşti există 1.055 astfel de acte, iar în judeţul Ilfov un număr de 444.

Totodată, în cazul copiilor conforme ale autorizaţiei de transport, în România există un total de 11.077, din care pentru Capitală au fost emise 6.196, în timp ce pentru judeţul Ilfov 3.104.

De asemenea, numărul ecusoanelor eliberate la nivelul ţării se ridică la 33.299, peste jumătate în Bucureşti (18.888) şi judeţul Ilfov (8.618). În plus, numărul total al certificatelor de atestare a pregătirii profesionale emise este de 20.023 (în Bucureşti 11.225, iar pentru judeţul Ilfov 2.104).

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.