Operatorul de telecomunicaţii Orange a raportat în România o cifră de afaceri de 273 milioane de euro, în intervalul iulie - septembrie 2021, valoare similară cu aceeaşi perioadă a anului anterior, în timp ce baza de clienţi s-a majorat cu 1,7%, până la un număr de 10,798 milioane, conform agerpres.
Conform rezultatelor financiare ale companiei, publicate marţi, trimestrul III al acestui an a fost marcat de finalizarea tranzacţiei prin care Orange România a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications.
La 30 septembrie 2021, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.798.000 de clienţi, în creştere cu 1,7% comparativ cu finalul celui de-al treilea trimestru din 2020. Din acest total, serviciile fixe în bandă largă aveau 451.000 de clienţi, în creştere cu 18,3%, raportat la perioada de referinţă.
Pe parcursul intervalului analizat a crescut accesul la conectivitate 4G, procentul de acoperire pentru zonele urbane şi rurale fiind de 98,29% din populaţie. De asemenea, în primele nouă luni din 2021, Orange s-a extins cu reţeaua 4G în 243 localităţi şi cu cea 4G+ în 1.271 de localităţi.
"Reţeaua Orange 5G a devenit disponibilă în T3 şi clienţilor din Craiova, fiind prezentă astăzi în oraşe precum Braşov, Bucureşti (acoperit 100%), Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Timişoara, dar şi în localităţi din judeţul Ilfov, staţiuni montane şi estivale. În plus, succesul reţelei Orange 5G s-a reflectat şi în achiziţia de telefoane, 1 din 3 smartphone-uri vândute de Orange fiind compatibile cu tehnologia 5G. Totodată, numărul gospodăriilor care au primit acces la serviciile fixe oferite de Orange România prin reţeaua proprie de fibră a crescut cu aproximativ 195.000 în Q3 2021 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut", se menţionează în comunicatul Orange România.
În ceea ce priveşte segmentul B2B, în trimestrul al treilea al anului 2021 s-a înregistrat o evoluţie pozitivă faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp, creşterea veniturilor din IT&C a fost determinată de continuarea proiectelor de transformare digitală a companiilor şi a administraţiilor publice. Astfel, soluţiile de securitate cibernetică au cunoscut o creştere de 53%, iar cele de cloud şi co-locare de echipamente de 29%.
Totodată, în trimestrul III al anului în curs, Orange Money a înregistrat o majorare de 19% a bazei de clienţi, faţă de perioada similară din 2020, până la 292.000 de clienţi. La 30 septembrie 2021, numărul de carduri de debit era în creştere cu 24%, generând astfel un salt cu 25% al tranzacţiilor cu cardul de debit.
Potrivit sursei citate, în perioada iulie - septembrie 2021, a crescut numărul de utilizatori care au optat pentru servicii digitale, serviciul MyOrange pentru tranzacţii de reîncărcare şi plată a fiind pe plus cu 24%, faţă de aceeaşi perioadă din anul anterior. Numărul de membri în Comunitatea Orange care au ales să afle informaţii şi răspunsuri despre produsele şi serviciile Orange, a crescut cu peste 70%, de la an la an.
Pe parcursul perioadei analizate, Yoxo, primul abonament mobil complet digital din România, fără perioadă contractuală, a continuat să înregistreze o creştere constantă a numărului de utilizatori activi, iar din septembrie permite activarea unui abonament cu eSIM.
În acelaşi interval, Orange a lansat, în premieră în România, campania "Premium pentru mine şi natură", ce oferă clienţilor posibilitatea de a cumpăra exclusiv online smartphone-uri de top, recondiţionate. Demersul a dus la o creştere de patru ori a vânzărilor de telefoane recondiţionate faţă de T3 2020.
Orange, fostul France Telecom, este unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicaţii din lume, fiind prezent în 26 de ţări, inclusiv în România.
Orange România a anunţat, pe 30 septembrie 2021, finalizarea tranzacţiei prin care a achiziţionat pachetul majoritar de 54% din acţiunile Telekom Romania Communications de la OTE, în timp ce statul român deţine restul de 46% din participaţie.
Orange România a raportat o creștere a bazei de clienți, ajungând la un număr de 10,798 milioane
Explorează subiectul
Articole Similare

301
Un gigant european vrea să forțeze intrarea pe piața din România: Planuri pentru o rețea întreagă de magazine
301

794
Nume de cod `Mioara` - Colaboratorul anchetatorilor EPPO pus pe urmele `regelui ciobanilor` - Dumitru Andreșoi interceptat după ce aflase de ancheta privind terenurile
794

19
Gabriela Folcuţ (ARB): România are o capacitate mare de creştere economică, prin credit
19

6.009
SURSE Dorinel Umbrărescu pune o singură condiție Guvernului pentru a salva de la faliment colosul siderurgiei din România
6.009

3.226
Instituțiile statului, 'refugiu pentru pile politice'. Acuzațiile dure ale consilierului guvernatorului BNR
3.226

95
Piața chiriilor explodează la început de an universitar: ofertă mai mare cu 42% față de 2024
95

40
Vladimir Alexandrescu: Statistica românească, care face parte din Eurostat, este foarte bine cotată
40

3.399
Cum a ajuns `regele ciobanilor` să fenteze UE după condamnarea definitivă pentru evaziune - Și-a interpus părinții bătrîni și fiica în mecanismul infracțional
3.399

3.291
Euro crește din nou și se apropie de un nou prag psihologic. Cursul valutar de referință anunțat pentru marți
3.291

3.270
'Numerarul este sfânt'. Este reacția unui profesor universitar, după recomandarea BCE de a ține bani cash în casă
3.270

4.690
Începe greul pentru `regele ciobanilor` - EPPO l-a dat pe mâna judecătorilor pentru fraudare de fonduri europene de peste 2 milioane de euro
4.690

38
OMV Petrom a finalizat achiziţia participaţiei de 50% într-un proiect solar din Bulgaria
38

43
Radu Hanga: Vedem din nou anunţuri privind companii care încep să vină către Bursă
43
Comentează