DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Panică în Primăria lui Piedone

Toţi directorii au rămas fără prerogative! De la director, simplu funcţionar! Oare ce strategie are Piedone? Nimeni nu ştie!

Prima şedinţă operativă pe anul în curs, organizată de Primarul Cristian Popescu – Piedone a adus schimbări drastice în ceea ce priveşte structura şi modul de funcţionare al aparatului de lucru.

Fie că discutăm despre directorii direcţiilor din cadrul Primăriei sau de cei ai Direcţiilor Publice Descentralizate, fie că sunt sau nu funcţionari publici, toţi au avut marea surpriză de a se confrunta cu deciziile Edilului, adoptate deloc în favoarea lor şi total în interesul Instituţiei şi al cetăţeanului.

Astfel, aceştia au aflat că, în baza noii organigrame, elaborată şi înaintată Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, nu vor mai ocupa aceleaşi funcţii prin prisma cărărora fuseseră convocaţi la respectiva şedinţă operativă.

Primarul a gândit schimbarea denumirii tuturor direcţiilor, adăugând sau eliminând sarcini şi atribuţii, astfel încât să eficientizeze activitatea noilor structuri administrative.

La finalul celor câteva ore cât a durat şedinţa, majoritatea directorilor, care intraseră iniţial încrezătoi în sală, au avut nevoie de calmante, apelând chiar la administrarea de Rudotel şi Extraveral! Şi aceasta pentru că Piedone a tăiat efectiv în carne vie, totodată, operând  pe cord deschis un sistem administrativ pe care doreşte să-l resusciteze urgent!

„Mulţi dintre dumneavoastră, domnilor directori, v-aţi crezut veşnici în funcţii, atotputernici, doar pentru că sunteţi funcţionari publici şi eraţi definitivaţi pe post. V-am monitorizat permanent şi am constatat că încercaţi să vă creaţi propriile feude, conducând direcţiile din birou! Aţi avut permanent sabia lui Zamolxe deasupra capului, domnilor! Eu conduc Primăria prin voia cetăţenilor Sectorului 4 şi o fac din teren, nu din birou! Prin lipsa dumneavoastră de implicare şi decizie m-aţi dezinformat în mod involuntar şi aţi prejudiciat actul administrativ şi interesul cetăţenilor! Eu am fost tot timpul în spatele dumneavoastră, v-am contabilizat greşelile şi astăzi este momentul unui nou început! Dacă nu sunteţi eficienţi pe actualele posturi, aplicăm un alt principiu: în baza noii organigrame, nu veţi mai fi definitivaţi pe posturi, ci, prin rotaţie, detaşaţi pentru 90 de zile, în cadrul altor direcţii din Autoritatea Locală. Nu veţi fi afectaţi în ceea ce priveşte grila de salarizare, iar decizia mea de astăzi va conduce la spargerea bisericuţelor pe care vi le-aţi creat în direcţii! Dacă vă îndepliniţi corespunzător sarcinile, puteţi reveni pe postul iniţial, dacă vă descurcaţi mai bine pe postul pe care aţi fost detaşaţi, rămâneţi în respectiva direcţie! Dacă nu vă descurcaţi deloc, vă cautaţi de muncă, eu nu mai accept să fiu paratrăznetul care să preia, fără a avea vreo vină, toate nemulţumirile cetăţenilor vis- a- vis de slaba dumneavoastră prestaţie! Aţi avut la dispoziţie mai bine de 7 ani, timp în care v-am creat premisele deprinderii actului administrativ! Tot ce v-am cerut a fost loialitate şi respect faţă de cetăţean şi faţă de echipă, de munca noastră, a tuturor! Asumaţi-vă responsabilitatea şi fiţi pregătiţi pentru că în orice moment putem să încheiem colaborarea. De dumneavoastră depinde, demonstraţi în faţa mea şi a cetăţenilor Sectorului că meritaţi să ocupaţi aceste posturi, iar, dacă vă consideraţi nedemni, văd ca pe un act de curaj şi bărbăţie prezentarea demisiei. Ulciorul nu merge de multe ori la apă, domnilor, iar, în cazul dumneavoastră, e aproape spart! Vă poate salva doar conştiinţa profesională, în cazul în care aveti una.

Toate modificările devin operabile după apariția noii organigrame.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.