DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Primăria Capitalei anunță că toate instituțiile din subordine își suspendă activitatea de relații cu publicul în contextul ultimelor cazuri COVID-19

PMB primaria capitalei

Primăria Municipiului București anunță că toate instituțiile din subordine își suspendă activitatea de relații cu publicul în contextul ultimelor cazuri COVID-19 și că bucureștenii pot efectua plăți online și pot obține informațiile necesare telefonic sau prin mail.

Societatea de Transport București, Compania Municipală Termoenergetica, Compania Municipală Imobiliară București, Poliția Locală, muzeele, bibliotecile și alte instituții municipale suspendă temporar activitățile de relații cu publicul, anunță Primăria Capitalei într-un mail transmis MEDIAFAX.

Citește și: Avertisment dur: Nu cred că virusul mai poate fi oprit

„Măsurile au fost luate în contextul și a celor mai recente decizii adoptate la nivel național și local pentru a preveni răspândirea noului virus, pentru a proteja sănătatea publicului și a personalului angajat care vine în contact cu aceștia”, transmite PMB.

Societatea de Transport București

În ceea ce privește activitatea STB, relațiile cu publicul vor fi suspendate o săptămână, începând de miercuri, și nicio persoană străină nu va mai avea acces în clădirile administrate de societate.

Călătorii care vor să se adreseze STB SA, o pot face în scris, la adresa de e-mail info@stbsa.ro, iar pentru obținerea de informații urgente pot apela numerele de telefon 021.9391 (informaţii referitoare la programul de circulaţie), 0213074426 (pentru comunicare inter-instituțională) sau 0213074180 (pentru probleme referitoare la titlurile de călătorie), se arată în comunicatul PMB.

În ceea ce privește circulația mijloacelor de transport în comun, Primăria Capitalei anunță că programul de transport nu se modifică, STB SA asigurând parcul maxim de vehicule.

STB SA anunță pensionarii că activitatea de distribuire a cardurilor către aceștia va fi suspendată până când situația o va permite.

Activitatea de vânzare a titlurilor de călătorie va continua la toate centrele, iar activitatea de control al titlurilor de călătorie va continua, cu personal redus.

Compania Municipală Termoenergetica București

Compania Municipală Termoenergetica București suspendă în perioada 12 - 31 martie 2020 activitatea directă cu publicul. Cetățenii se pot adresa instituției în scris, prin e-mail sau telefon.

Astfel, începând cu data de 12 martie 2020, activitatea cu publicul a compartimentelor: Registratura, Relații cu publicul, Serviciul Clienți, Serviciul Facturare, Urmărire debitori, a dispeceratelor de sector, precum și activitatea de audiențe se modifică, aceasta urmând a se desfășura prin telefon, poștă sau poștă electronică.

„Cetățenii se pot adresa companiei noastre, în scris, sau prin e-mail la adresele relatii@cmteb.ro și office@cmteb.ro, sau prin intermediul formularului de contact (https://www.cmteb.ro/contact-formular.php). Pentru sesizări legate de funcționarea sistemului de termoficare, cetățenii au la dispoziție numărul de urgență 031.9442 și pentru orice informații numărul TELVERDE 0800.820.002”, se arată în comunicatul PMB.

Direcția Tehnică-Dezvoltare

În cadrul Direcției Tehnice-Dezvoltare, documentațiile tehnice privind emiterea avizelor PUZ, PUD, AMPLASAMENT, TRASEU, INFORMARE se depun doar online la adresa de e-mail avize@cmteb.ro.

Activitatea cu publicul (cu excepția angajaților) a Casieriei din sediul din strada Cavafii Vechi nr. 15, Sector 3 se închide în perioada 12-15 martie, măsura fiind decisă cu posibilitatea prelungirii. Cetățenii sunt rugați să utilizeze cu prioritate modalitățile de plată on-line.

Accesul vizitatorilor va fi limitat, pe cât posibil, din motive de siguranță, fiind permis doar in caz de urgență și în situația în care problema nu poate fi soluționată prin canalele de comunicare enumerate mai sus.

Compania Municipală Imobiliara București

Compania Municipală Imobiliara București SA a decis suspendarea activității cu publicul la Casieriile CMIB SA, din str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, București, în perioada 12-20 martie, cu posibilitatea prelungirii acestui interval.

Astfel, activitatea de încasare a chiriilor, ratelor și taxelor de concesiune pentru imobilele aflate în proprietatea Municipalității se va realiza exclusiv prin mijloacele alternative de plată, puse la dispoziție de Compania Municipală Imobiliara București: cont deschis la Banca Comercială Română pentru efectuarea plăților prin transfer bancar, plata la casieriile BCR sau la pay-point-urile din sucursalele BCR, care au instalate astfel de echipamente bancare ori la stațiile SelfPay instalate în multe centre comerciale din București.

De asemenenea, solicitările clienților – inclusiv cele privind transmiterea unor facturi și calcularea unor penalități – vor fi trimise și procesate online, la adresa de email office@cmibsa.ro.

Citește și: Armata României intervine la frontieră! Șeful MApN, Nicolae Ciucă, a aprobat solicitarea DSU

Biblioteca Metropolitană București

Biblioteca Metropolitană București anunță, de asemenea, închiderea tuturor filialelor sale pentru public, până la 31 martie.

Muzeul Municipiului București

Ca urmare a recomandărilor oficiale, Muzeul Municipiului București (MMB) anunță suspendarea tuturor activităților cu publicul în perioada 10-31 martie 2020.

Măsura este valabilă pentru toate unitățile MMB deschise în acest moment: Palatul Suțu, Casa Filipescu-Cesianu, Muzeul de Artă Populară Nicolae Minovici, Observatorul Astronomic Vasile Urseanu, Muzeul Theodor Aman, Colecția de Artă Ligia și Pompiliu Macovei, Muzeul George Severeanu, Muzeul Frederic Storck și Cecilia Cuțescu-Storck, Muzeul Victor Babeș și Biblioteca Muzeului Municipiului București.

Poliția Locală a Municipiului București

Direcția Generala de Politie Locala a Municipiului București suspenda activitatea directă cu publicul pentru persoane fizice si juridice in perioada 11-20 martie, aceasta urmând a se desfășura numai prin corespondenta electronica si telefonica.

Cetățenii care vor să depună petiții sau alte documente au la dispoziție adresa de email registratura.secretariat@plmb.ro si numărul de telefon 021.539.14.79, in intervalul orar 08.00- 16.30, de luni pana joi, iar vineri intre orele 08.00- 14.00.

Cetățenii care nu au adresa poștală electronica pot depune documentele prin poșta/curier pe adresa din Bd. Libertății nr. 18, bloc 104, sector 5.

Și alte instituții municipale au adoptat măsuri privind activitatea de relații cu publicul:

Centrul pentru Seniori al Municipiului București derulează activitatea cu publicul, în intervalul 16-31 martie, exclusiv în mediul online!

Începând de luni, 16 martie, se suspendă activitatea Biroului de Relații cu Publicul al CSMB, situat în B-dul 1 Mai, nr. 28, sector 6.

Menționăm faptul că dosarele de înscriere din cadrul proiectelor permanente derulate de CSMB vor putea fi depuse online, la următoarele adrese de email:

- Pentru LUMINA OCHILOR, CEA MAI IMPORTANTĂ. Ochelari pentru vârsta a treia : luminaochilor@cs-mb.ro

- Pentru ÎMPREUNĂ DE-O VIAȚĂ. Aniversarea Căsătoriei – 25, 50 și 75 ani : aniversareacasatoriei@cs-mb.ro

- Pentru VIEȚI CENTENARE : vieticentenare@cs-mb.ro

- Pentru ÎNVINGE CANCERUL COLORECTAL. Un test pentru viață: testfit@cs-mb.ro

Documentele trebuie completate, semnate, înscris pe fiecare dintre ele "Conform cu originalul" și scanate, ulterior trimise pe email-ul corespunzător proiectului. Pentru mai multe informații, cetatenii pot apela numerele de telefon: 0784.253.108 / 0785.199.197 / 0786.980.726.

Biroul de Relații cu Publicul al Centrului pentru Tineret al Municipiului București din Șos. Ștefan cel Mare nr. 38 își suspendă activitatea în perioada 12- 31 martie 2020.

Pentru mai multe informații, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon 0721.776.018 sau la adresa de email constituireafamiliei@ctmb.eu

Nota: Dosarele care au termen limita in perioada suspendării activității se vor putea depune după data de 01 aprilie.

La PROEDUS – Centrul de proiecte educaționale și sportive al Municipiului București – activitatea cu publicul se va realiza exclusiv online, începând din 11 martie, până la o dată ce urmează a fi comunicată ulterior.

În perioada 11-31 martie, la nivelul Creart se suspendă activitatea de relații cu publicul la sediu, audientele, sedințele de lucru de orice fel, inclusiv pentru organizarea manifestărilor cultural artistice).

Pentru persoane fizice și juridice, fluxul documentelor se va desfășura numai prin corespondenta poștală sau electronică. De asemenea, accesul în instituție se realizează restricționat, cu respectarea stricta a măsurilor preventive de igiena.

Școala de Artă București a suspendat temporar cursurile, în perioada 9-31 martie.

Citește și: PMP solicită măsuri urgente: Trebuie construite mecanisme de izolare şi carantină în zonele de trecere a frontierei

Administrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic suspendă activitatea cu publicul la sediul instituției în perioada 11-20 martie.

În acest interval, activitatea cu publicul se va derula exclusiv online. Orice solicitare poate fi trimisă pe adresa de e-mail a instituției, office@amccrs-pmb.ro, iar Serviciul call-center, 021-9529, va fi activ în continuare, pentru ca bucureștenii să poată obține informații.

Administrația Monumentelor și Patrimoniului Turistic suspendă, între 11 și 20 martie, activitatea directă cu publicul, audiențele, concursurile

Activitatea de relații cu publicul se va desfășura numai prin corespondență poștală sau electronică. Totodată, se suspendă audiențele, concursurile de ocupare a posturilor vacante și toate activitățile care care implică interacțiunea cu persoane din exteriorul Administrației.

Administrația Cimitirelor și Crematoriilor Umane a suspendat în perioada 12-16 martie programul de lucru direct cu publicul și va asigura în aceasta perioada doar serviciile de înhumare și incinerare.

Administrația Fondului Imobiliar suspendă activitatea de lucru direct cu publicul în perioada 11-22 martie

Cetățenii care doresc să contacteze AFI au la dispoziție adresa de email afi@pmb.ro, numărul de fax 021.311.23.80 si numele de telefon 021.315.68.40, 021.315.68.47 si 021.315.68.48. Eliberarea documentelor se va face doar pe baza de programare telefonica prealabila, de marti pana joi, in intervalul orar 11.00 – 14.30.

În cazul plăților, vă rugăm să utilizați metodele alternative, virament bancar, internet banking sau să dispuneți plata prin mandat poștal.

Administrația Grădina Zoologică București suspendă activitatea directă cu publicul în perioada 11-20 martie inclusiv, cu posibilitatea de prelungire.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.