Curtea de Conturi intenționează să cumpere, prin licitație deschisă, servicii de curățenie în valoare de până la 4 milioane lei, fără TVA, pentru sediul central al instituției și cele ale Camerelor de Conturi județene, potrivit unui anunț publicat în SEAP.
Contractul va fi încheiat pentru o perioadă de 24 de luni și este împărțit în două loturi. Valoarea estimată a contractului este între două și patru milioane de lei, fără TVA, iar termenul limită pentru depunerea ofertelor este 4 februarie 2020, conform Mediafax.
Citește și: RETROSPECTIVĂ 2019 Marea controversă a anului: OUG 114. Efectele care rămân și după abrogare
„Obiectul acordului-cadru îl constituie achiziționarea de servicii de curățenie necesare desfășurării în condiții optime a activității personalului Curții de Conturi a României de la sediul central și de la sediile camerelor de conturi județene. Având în vedere faptul că suprafețele și locațiile unde își desfășoară activitatea Curtea de Conturi a României pot suferi modificări, unele sedii fiind închiriate/în comodat sau în litigiu, autoritatea contractantă intenționează să încheie un acord-cadru pentru prestarea serviciilor de curățenie cu durata de 24 luni, prin împărțirea pe 2 loturi”, potrivit anunțului Curții de Conturi.
Lotul 1 vizează achiziția de servicii de curățenie pentru sediul central al Curții de Conturi a României, iar lotul al doilea presupune furnizarea unor servicii de curățenie pentru sediile Camerelor de Conturi județene.
În caietul de sarcini postat pe site-ul de achiziții publice, Curtea de Conturi menționează ca obiective ale achiziției operațiuni de curățenie și întreținere interioară, operațiuni de curățenie și întreținere exterioară, unde este cazul și respectarea normelor legale de protecție a muncii, de sănătate și securitate în muncă, PSI și protecție a mediului înconjurător.
Conform sursei citate, serviciile de curățenie zilnice constă în: „aerisirea spațiilor interioare; curățarea, degresarea și întreținerea birourilor şi a holurilor cu soluții adecvate tipului de pardoseală; stergerea prafului și curățarea mobilierului cu soluție antistatică; ștergerea prafului de pe jaluzele, pervazuri, balustrade, etc.; tratarea echipamentului de lucru cu soluții adecvate; aspirarea birourilor, holurilor, căilor de acces interioare; selectarea gunoiului la sursă în saci colectori și evacuarea acestuia în locuri special amenajate respectând regulile de colectare selectivă a deșeurilor; spălarea, dezinfectarea și odorizarea grupurilor sanitare de două ori pe zi; Curățarea și întreținerea spaţiilor exterioare, a căilor de circulație şi a zonelor de acces în sediu (curte interioară, trotuare, alei, scări, spaţii verzi, etc.); degajarea în timpul sezonului rece, a spaţiilor exterioare, a căilor de circulație şi a zonelor de acces în sediu (curte interioară, trotuare, alei, scări, etc.)”.
Acordul-cadru se va încheia cu un singur operator economic pentru fiecare lot, fără reluarea competiției, cu o valabilitate de 24 de luni. Pe durata acordului cadru este estimată încheierea a patru contracte subsecvente, iar durata acestora va fi de maxim 12 luni.
„Atribuirea contractelor subsecvente se va face în funcţie de necesităţile autorității contractante și de fondurile bugetare ce vor fi alocate cu această destinaţie”, mai arată sursa menționată.
Lotul 2 urmărește achiziția de servicii de curățenie pentru 42 de locuri unde sunt sediile unor Camere de Conturi județene.
Comentează