Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Pro TV, în plină reorganizare: ce emisiuni şi ce vedete vor rămâne

Aleksandras Cesnaviciu
 Lămuririle vin după ce postul a fost „lovit“ din ce în ce mai des de plecările unor vedete şi ale unor oameni-cheie, unii dintre ei reorientându-se către principalul concurent, Antena 1. Pe fondul schimbărilor drastice din ultima perioadă, Directorul General al Pro TV, lituanianul Aleksandras Cesnavicius, îi asigură pe telespectatori că „Pro TV va continua să fie un trendsetter şi un lider pe piaţa media din România“. De asemenea, reprezentanţii trustului au precizat că programele de succes, precum „Vocea României“, „MasteChef“ şi „Las Fierbinţi“, vor fi în grila de toamnă, dar şi că vedetele-emblemă vor continua să facă parte din echipa PRO. Bartoş, Smiley şi Bănică nu au fost pomeniţi „Un număr mare de vedete pe care românii au ajuns să le iubească – Andreea Esca, Oana Cuzino, Andi Moisescu, Cătălin Măruţă, Andra, Cabral şi alte nume importante – vor continua să facă istorie la PRO TV, alături de cele mai bune echipe de producători, editori, reporteri şi alţi profesionişti“, se arată în comunicat. Cu toate acestea, nu sunt amintiţi Pavel Bartoş, Smiley, Ştefan Bănică şi Loredana Groza, vedete despre care se vehiculează că ar părăsi Pro TV pentru a se alătura trustului Intact. Cea mai notabilă plecarea a fost a producătoarei Mona Segall, omul din spatele unor producţii precum „Dansez pentru tine“, „Românii au talent“ şi „Vocea României“, show-uri ce au adus audienţe-record postului din Pache Protopopescu. Aceasta a ales să semneze cu trustul rival, Intact, unde va produce „Romanian Idol“. În plus, reprezentanţii Pro au anunţat lansarea unei strategii care are ca scop menţinerea poziţiei de lider pe piaţa din România. La baza acestei abordări stau trei concepte: concentrarea, inovaţia şi eficienţa. Plecările, „un proces normal de rearanjare internă“ Aleksandras Cesnavicius, care s-a alăturat echipei PRO TV în funcţia de Director General în urmă cu cinci luni, a declarat că principalul său obiectiv strategic îl reprezintă excelenţa în programe de televiziune. „PRO TV se află într-o poziţie unică, fiind singura staţie TV membră a unei organizaţii internaţionale, CME, o companie de media şi divertisment cu operaţiuni în şase ţări din Europa Centrală şi de Est. CME este compania de televiziune numărul unu în toate pieţele pe care operează, reprezentând o şcoală inegalabilă de excelenţă şi divertisment TV, construită de persoane emblematice în ultimii aproape 20 de ani. Afilierea internaţională garantează verticalitatea, independenţa politică şi profesionalismul indubitabil al politicii departamentului de ştiri, care reprezintă coloana vertebrală a unei staţii TV“, a declarat Aleksandras Cesnavicius, Director General Pro TV. Schimbările implementate recent sunt de natură să consolideze organizaţia şi să ne asigure o capacitate mai mare de a ne adapta şi de a evolua Aleksandras Cesnavicius, Director General Pro TV În martie 2014, canalul PRO TV a atras cea mai mare cotă de audienţă din istoria măsurării audienţelor TV din România, în rândul publicului ţintă principal (adulţi cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, care locuiesc în zone urbane). Astfel, canalul PRO TV a avut o cotă de audienţă de 28,8%, mai mult decât dublu faţă de cel mai apropiat competitor. „Suntem o organizaţie lider, cu o strategie clară, cu o capacitate de execuţie eficientă, cu o structură flexibilă şi cu oamenii potriviţi în rolurile potrivite. Schimbările implementate recent sunt de natură să consolideze organizaţia şi să ne asigure o capacitate mai mare de a ne adapta şi de a evolua. Trecem printr-un proces normal de rearanjare internă, însemnând că ne orientăm eforturile pe sprijinirea creativităţii, entuziasmului, mândriei şi pasiunii oamenilor noştri, ceea ce este vital pentru a continua să construim succesul brandului PRO TV în România. Dedicarea şi pasiunea angajaţilor noştri vor fi însoţite de angajamentul nostru permanent de a face activitatea noastră eficientă, transparentă şi bine organizată“, a adăugat Cesnavicius. Mai multe schimbări au avut loc în interiorul televiziunii, după ce, în toamna trecută, lituanianul Aleksander Cesnavicius a fost numit Director General al Pro TV. Rând pe rând, membrii Serviciului Român de Comedie, Florin Călinescu, Horia Brenciu, Ruxandra Ion,regizorul Iura Luncaşu, Octavian Strunilă, dar şi oameni mai puţini vizibili, dar aflaţi în poziţii-cheie, au părăsit televiziunea, unii dintre ei reorientându-se spre principalul concurent, Antena 1. adevarul.ro

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.