Pro TV a anunțat că cea de-a zecea ediţie a show-ului ”Vocea României” a fost, vineri seară, lider de audienţă pe toate categoriile de public, fiind urmărită, pe întreaga durată de difuzare, la nivel naţional, de peste 1,3 milioane de telespectatori.
Citește și: Sorina Matei CUTREMURĂ SRI: dezvăluri incendiare despre purtătorul de cuvânt, Ovidiu Marincea
Citește și: Război TOTAL între DNA și SRI: Care este noua miză
Citește și: Trump și Clinton aproape umăr la umăr pe ultimă sută de metri/SONDAJ Fox News
Citește și: Asta ar fi BOMBA ANULUI: Nou dosar la DNA pe numele lui Ponta, consilierul lui Obama e implicat
”Vocea României” a înregistrat 10.2 puncte de rating şi 28.2% share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, faţă de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 7.4 puncte de rating şi 20.3% share.
În minutul de maximă audienţă, de la 20.46, competiţia a adus în faţa televizoarelor peste 1,8 milioane de români.
Kanal D a avut poziția a doua la o distanță de 30.000 de persoane de lider. Locul trei pentru Antena 1, care a avut X Factor, și a obținut o medie de 1,2 milioane de persoane.
Primele două poziții pe publicul comercial cu vârste între 18 și 49 de ani au fost ale Pro TV și Antena 1. Primul, cu o medie de 450.000 de persoane. Antena 1, poziția a doua cu 330.000 de persoane.