ProTV a dat un adevărat TUN financiar

Autor: Lucian Negrea, Reporter

Publicat: 12-06-2016

Actualizat: 12-06-2016

Article thumbnail

Sursă foto: stiripesurse.ro

ProTV a dat marele tun financiar la meciul dintre România și Franța. Postul a avut o audiență de 4,5 milioane de oameni, iar pentru o astfel de audiență și costurile de publicitate au fost pe măsură.

Citește și: Pro TV, RECORD de audienţă. Câţi români s-au uitat la meciul dintre România și Franța

Citește și: ALERTĂ - ANM a emis AVERTIZARE de furtuni puternice

Citește și: VIDEO - Kovesi a EXPLODAT: AVERTISMENT teribil al șefei DNA

Citește și: Experimentul USB

Citește și: VIDEO - Victor Ponta, atac HALUCINANT la Iohannis: le-a dat românilor multă.../ VIDEO

Citește și: Scandal MONSTRU în Ilfov, după alegeri - STENOGRAME AUDIO

Citește și: SURSE - PNL aproape de EXPLOZIE

Citește și: Kovesi a PROFEȚIT: face DEZVĂLUIRI de ultimă oră dintr-un dosar BOMBĂ

Un spot de 30 de secunde în intervalul meciului România - Franța, difuzat pe ProTV, a ajuns să coste aproximativ 27.000 de euro. Paginademedia a analizat cine au fost clienții ProTV și s-a demonstrat că agențiile de pariuri online au profitat din plin de această audiență uriașă.

Slotul din pauză a fost plin: 32 de reclame, plus câteva promo-uri, au fost numai în pauza meciului. Opt au fost pentru site-uri de pariuri. Este vorba de eFortuna (cu două difuzări, Betano, Sportingbet, Casa pariurilor, Netbet, Betfair și Winmasters.

Calupul din pauză a cuprins și spoturi ale sponsorilor competiției europene: Orange, Kia (primele reclame din calup), Turkish Airlines, McDonald’s, Coca-cola și Carlsberg. Orange a mai avut și alte două reclame în minutele de pauză.

Dintre sponsorii Naționalei României, BancPost a avut unul din primele spoturi din pauza publicitară dintre cele două reprize. Telekom și Bergenbier, sponsori ai echipei Naționale a României, nu au avut nicio reclamă în pauza meciului. Telekom a avut un spot la finalul celei de-a doua reprize, însă Bergenbier nu a fost în niciunul dintre cele două calupuri monitorizate de Paginademedia.ro.

Poziție bună cumpărată de Lay’s. Spotul cu Puya și Cabral a fost primul difuzat imediat după finalul meciului și a bine delimitat de restul reclamelor.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri