RAJA SA Constanța lansează licitația pentru atribuirea Contractelor de lucrări CL6, CL23, CL31, CL43 și CL49 continuând programul de reabilitare și modernizare a sistemelor de alimentare cu apă și de canalizare în aria de operare
RAJA SA Constanța, în calitate de Entitate Contractantă, a iniţiat procedura de ,,licitație deschisă" privind achiziţia contractului de lucrări: CL6 “Conducte de aducțiune, conducte magistrale și conducte de refulare Lumina, Năvodari, Mamaia Sat și Corbu” prin publicarea în SICAP a anunţului de participare nr. CN1027329/31.12.2020 și în JOUE a anunțului de participare nr. 2020/S 255-642953/31.12.2020 având ca termen limită de depunere a ofertelor data de 12.03.2021.
Lucrările constau în:
Obiectul 1. Reabilitare conducte de aducțiune
Obiectul 2. Extindere conducte de aducțiune
Obiectul 3. Reabilitare conducte magistrale
Obiectul 4. Reabilitare conducte de refulare
Obiectul 5. Extindere conducte de refulare
Sector 1: Localitatea Lumina, care cuprinde următoarele investiții, conform Listelor de cantități prezentate în cadrul documentației:
- Reabilitare conductă de aducțiune: LDC – D-1.1
- Reabilitare conductă magistrală: LDC – D-3.1, LDC – D-3.2
Sector 2: Localitățile Corbu și Năvodari, inclusiv Mamaia Sat, care cuprinde următoarele investiții, conform Listelor de cantități prezentate în cadrul documentației:
- Reabilitare conductă de aducțiune: LDC – D-1.2.
- Extindere conductă de aducțiune: LDC – D-2.1.
- Reabilitare conductă magistrală: LDC – D-3.3.
- Reabilitare conductă refulare: LDC – G-4.1.
- Extindere conductă refulare: LDC – G-5.1.
Sector 1 - durata de execuție 18 luni / 549 zile
Sector 2 - durata de execuție 23 luni / 702 zile
Valoarea estimată a contractului este de 65.669.411,00 lei fără TVA.
Un alt contract se află în procedura de ,,licitație deschisă" privind achiziţia contractului de lucrări, respectiv: CL23 “Rețele apă și aducțiuni Medgidia. Rețele de canalizare Medgidia”. Anunțul de participare a fost publicat în SICAP și are nr. CN1027325/31.12.2020 și în JOUE cu nr. 2020/S 255-642950/31.12.2020 având ca termen limită de depunere a ofertelor data de 10.03.2021.
Lucrările constau în:
Obiect 1 - Reabilitare rețea de distribuție
Obiect 2 - Reabilitare conductă de aducțiune
Obiect 3 - Extindere rețea de canalizare
Obiect 4 - Reabilitare conducte de refulare
Obiect 5 - Reabilitare Stații de pompare apă uzată
a) Lucrări de construcție
b) Furnizarea și montarea utilajelor și echipamentelor tehnologice
c) Testare și punere în funcțiune
d) Monitorizarea și acordarea de asistență/consultanță personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Garanție, atunci când este necesar
e) Remedierea eventualelor defecte apărute în Perioada de Garanție de 36 luni, respectiv 1095 zile
Valoarea estimată a contractului este de 44.280.661,00 lei fără TVA.
***
A mai fost inițiată procedura de ,,licitație deschisă" privind achiziţia contractului de lucrări: CL31 “Stație tratare apă, rezervoare și conductă transport Hârșova; Gospodării de apă Năvodari; Reabilitare stație pompare Ovidiu; Reabilitare stații pompare ape uzate și conducte de refulare Mamaia Sat; Gospodărie de apă Valu lui Traian; Reabilitare rezervor Medgidia; Stație de clorare Vadu Oii” prin publicarea în SICAP a anunţului de participare nr. CN1026175/16.11.2020 și în JOUE a anunțului de participare nr. 2020/S 224-551623/17.11.2020 având ca termen limită de depunere a ofertelor data de 25.01.2021.
Lucrările constau în:
- Activitățile de proiectare care fac referire la proiectul tehnic detaliat. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic în conformitate cu legislația națională și orice documentație necesară pentru obținerea autorizațiilor de construcție.
- Elaborarea documentației necesare obținerii autorizațiilor și avizelor necesare execuției.
- Lucrări de construcție pentru:
Sectorul de lucrări 1 – Lucrări de alimentare cu apă în zona Hârșova
• Obiect 1 – Stație de tratare, rezervoare și conductă de transport ape reziduale Hârșova;
• Obiect 7 – Stație de clorare Vadu Oii
Sectorul de lucrări 2 – Lucrări în gospodării de apă din zona Năvodari
• Obiect 2 – Gospodării de apă Năvodari
• Obiect 3 – Reabilitare stație de pompare SP1 în Gospodăria de Apă Cota 20 Ovidiu
Sectorul de lucrări 3 – Lucrări de reabilitare SPAU-uri și conducte de refulare zona Mamaia Sat
• Obiectul 4 – Reabilitare stații de pompare ape uzate și conducte de refulare Mamaia Sat
Sectorul de lucrări 4 – Lucrări de alimentare cu apă în zona Valu lui Traian
• Obiectul 5 – Gospodărie de apă Valu lui Traian
Sectorul de lucrări 5 – Lucrări de reabilitare Gospodărie de Apă în Medgidia
• Obiectul 6 – Reabilitare rezervor de înmagazinare apă Medgidia
Valoarea estimată a contractului este de 34.812.051,00 lei fără TVA.
***
Tot în această perioadă, Entitatea Contractantă a iniţiat procedura de ,,licitație deschisă" privind achiziţia contractului de lucrări: CL43 “Sursă de apă Valea Azugii. Stație de tratare și clorare Valea Azugii. Reabilitare rezervoare Predeal. Stație de pompare Joița” prin publicarea în SICAP a anunţului de participare nr. CN1027326/31.12.2020 și în JOUE a anunțului de participare nr. 2020/S 255-642952/31.12.2020, având ca termen limită de depunere a ofertelor data de 09.03.2021.
Contractul implică lucrări de proiectare și execuție pentru:
Sectorul 1 – Obiectul 1 – Stația de tratare Valea Azugii
• Obiect 1.1 - Reabilitare sursă de apă de suprafață Valea Azugii
• Obiect 1.2 - Reabilitare și extindere stație tratare apă Q=15 l/s
Sectorul 2 – Obiectul 2 – Reabilitare rezervoare de înmagazinare
• Obiect 2.1 – Gospodăria de apă Susai
• Obiect 2.2 – Rezervor de înmagazinare apă Cioplea
• Obiect 2.3 – Rezervor de înmagazinare apă Nedioglu
• Obiect 2.4 – Rezervor de înmagazinare apă Geizer (V=100 mc)
• Obiect 2.5 – Rezervor Mihai Viteazu
• Obiect 2.6 – Laborator Central
Sectorul 3 – Obiectul 3 - Gospodăria de apă Joița
a) Activitățile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru reabilitarea gospodăriilor de apă. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (expertize, memorii tehnice, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic în conformitate cu legislația națională și orice documentație necesară pentru obținerea autorizațiilor de construcție.
b) Elaborarea documentației necesare obținerii autorizațiilor și avizelor necesare execuției
c) Lucrări de construcție
d) Furnizarea și montarea utilajelor și echipamentelor tehnologice
e) Testare și punere în funcțiune
f) Realizarea tuturor lucrărilor necesare pentru automatizarea și asigurarea integrării echipamentelor în sistemul SCADA local și transmiterea datelor în Dispeceratul Central SCADA
g) Remedierea eventualelor defecte aparute în Perioada de garanție de 1095 zile
h) Instruirea personalului Beneficiarului și/sau Operatorului
Valoarea estimată a contractului este de 29.784.389,00 lei fără TVA.
***
Cel de-al cincilea Contract aflat în procedură de ,,licitație deschisă" este Contractul de lucrări: CL49 “Colectoare principale în Municipiul Constanța”. Anunțul de participare a fost publicat în SICAP și poate fi regăsit la nr. CN1027328/31.12.2020 și în JOUE la nr. 2020/S 255-642954/31.12.2020, având ca termen limită de depunere a ofertelor data de 05.03.2021.
Lucrările constau în:
Obiectul 1 – Conductă descărcare U6
Obiectul 2 – Conductă descărcare U2
Obiectul 3 – Colector U3 Bulevardul Aurel Vlaicu
Obiectul 4 – Colector Strada Ion Cassian
Obiectul 5 - Achiziție excavator aspirator cu capacitate de 8 mc
a) Lucrări de construcție
b) Furnizarea și montarea utilajelor și echipamentelor tehnologice
c) Testare și punere în funcțiune
d) Monitorizarea și acordarea de asistență/consultanță personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Garanție, atunci când este necesar
e) Remedierea eventualelor defecte apărute în Perioada de Garanție de 36 luni, respectiv 1095 zile
Valoarea estimată a contractului este de 24.901.466,00 lei fără TVA.
Toate aceste Contracte fac parte din Proiectul major: „Proiectul Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apă și Apă Uzată în Aria de Operare a RAJA S.A. CONSTANȚA, în perioada 2014-2020” și se înscrie în ”Proiectul prioritar strategic privind Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM), Axa Prioritară 3 - Dezvoltarea infrastructurii de mediu în condiţii de management eficient al resurselor”, sprijinit financiar de Comisia Europeană.
Proiect cofinanţat din Fondul de Coeziune prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014 -2020.
Date de contact: RAJA S.A.
Adresa: Str. Călărași nr. 22-24, cod 900590, Constanța
Telefon: +40 241 66 40 46
Fax: 0241 66 25 77
E-mail: raja1@rajac.ro
Web: www.rajac.ro
Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României. Pentru informații detaliate despre celelate programe cofinanțate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitați https://mfe.gov.ro