Euroins „nu a condiţionat şi nu va condiţiona niciodată plata de despăgubiri”, precizează luni reprezentanţii companiei. Reacţia asigurătorului vine după ce Patronatul Operatorilor de Service Auto (POSA) a afirmat că Euroins condiţionează plata despăgubirii și forțează implementarea unui contract prin care limitează drepturile păgubiţilor.
"Euroins nu a condiţionat şi nu va condiţiona niciodată plata de despăgubiri. În primul rând, procedurile sunt reglementate clar de Autoritatea de Supraveghere Financiară. În ultimele zile, singura modificare adusă de Euroins România în relaţia cu clienţii ţine de simplificarea procedurii prin care sunt deschise dosarele de daună. Mai precis, documentul prin care sunt solicitate despăgubiri a fost simplificat, procedura fiind transparentă, iar clienţii aflând care sunt drepturile lor în relaţia cu compania de asigurare şi cu service-urile auto. Respingem aceste acuzaţii nefondate şi vă readucem aminte că începând cu Q4 2021, timpul necesar pentru plata despăgubirilor din partea Euroins a scăzut la mai puţin de 7 zile. Acest timp rapid de plată se datorează în special simplificării procedurilor interne şi actelor pe care clienţii sunt nevoiţi să le completeze", menţionează compania.