Real Madrid a anunţat vineri un acord de sponsorizare cu HP, pe care l-a calificat drept "istoric", gigantul tehnologic american devenind prima marcă din 121 de existenţă a clubului spaniol al cărei logo va figura pe mânecile tricourilor primelor echipe de fotbal masculin şi feminin, precum şi pe cele ale filialelor, informează EFE, potrivit Agerpres.
Real Madrid şi HP au semnat un acord global de sponsorizare tehnologică, în cadrul unui eveniment desfăşurat la centrul sportiv al clubului spaniol, la care au participat preşedintele Florentino Perez, antrenorul Carlo Ancelotti şi căpitanii echipelor masculină - Nacho Fernandez şi Luka Modric - şi feminină - Ivana şi Kenti Robles.
Hewlett-Packard (HP) devine prima marcă de pe mâneca unui tricou al lui Real Madrid, atât la primele echipe, cât şi la categoriile inferioare, cu un debut special duminică, la derby-ul cu Atletico Madrid programat pe stadionul Santiago Bernabeu.
"Alianţa va accelera transformarea digitală a diferitelor zone" ale clubului Real Madrid şi "va ridica experienţa fanilor pe Santiago Bernabeu", graţie unor noutăţi precum jocuri, programări şi gestiune comercială, între altele.
"HP şi Real Madrid sunt două mărci globale emblematice, cu o pasiune comună pentru a încânta fanii, permiţând un randament excepţional şi generând un impact pozitiv asupra comunităţilor", a spus cu această ocazie Antonio Lucio, director global de marketing al HP.
Comentează