Piața magazinelor alimentare se va modifica radical în perioada următoare pentru că cei de la Auchan au un plan de extindere masivă. Retailerul intenționează să lanseze un nou concept My Auchan și va deschide magazine în toate benzinăriile Petrom, dar și în alte locații din țară.
Citește și: Liviu Dragnea a schimbat polii de PUTERE în PSD: noua hartă a influenței în Guvern
Segmentul magazinelor mici – supermarketuri şi proximitate modernă - numără acum circa 1.600 de unităţi cu vânzări anuale de 2,5 mld. euro şi este disputat de Profi, Mega Image şi Carrefour.
Auchan a intrat pe piaţa locală acum mai bine de un deceniu cu formatul de hipermarket. Până acum un an acesta a fost singurul format cu care retailerul francez activa local. În 2016, francezii au deschis primele magazine de proximitate sub brandul My Auchan, iar anul trecut au inaugurat şi primele supermarketuri, care funcţionează tot sub brandul Auchan.